[Unde esti, brandingule?] Iosif Oprescu (Logo Bigger): Mi se pare foarte interesant modul in care protestatarii au reusit sa impuna un brand social: #rezist

[Unde esti, brandingule?] Iosif Oprescu (Logo Bigger): Mi se pare foarte interesant modul in care protestatarii au reusit sa impuna un brand social: #rezist

#Rezist comunica simbolic, are puterea de a relationa personal cu oamenii, are fani si hateri, observa Iosif Oprescu, Owner Logo Bigger. Si daca ne intoarcem la brandurile comerciale, unul din trendurile cele mai importante care le influenteaza este presiunea sociala. Disponibilitatea de a accepta mesajele pur comerciale este in declin, iar brandurile trebuie sa includa in mesajul lor tematici sociale, umaniste

Am incredere in brandurile care se implica social. Cred ca viitorul le apartine celor care isi propun ca pe langa profit sa influenteze pozitiv si sa contribuie la evolutia comunitatii in care activeaza. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related