[Dupa 10 ani] Ema Prisca: Raportul de unu la unu instalat intre branduri si oameni. Brandurile scapa de portavoce si invata sa-ti vorbeasca tie la ureche

[Dupa 10 ani] Ema Prisca: Raportul de unu la unu instalat intre branduri si oameni. Brandurile scapa de portavoce si invata sa-ti vorbeasca tie la ureche

Acum 10 ani, Ema Prisca era Creative Director la Graffiti BBDO, avea o echipa de creatie de top si erau pe cai mari. Pitchuri castigate, clienti mari, premii internationale. Apoi a venit criza, agentiile au intrat in modul de supravietuire, prioritatile s-au mutat de la dezvoltarea procesului creativ exclusiv catre buget. 

La nivel subtil dar important, cu mici exceptii de agentii care au inteles ca ce au mai de pret e cultura creativa si trebuie protejata, oamenii de creatie au trecut printr-un proces de deziluzionare, stare de spirit incompatibila cu creativitatea, povesteste Ema

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Festivaluri

Sectiune



Related