[Povestea Graffiti BBDO] Laura Nedelschi: A fost ca un cub din ala concentrat din care pot inca sa fac supa

[Povestea Graffiti BBDO] Laura Nedelschi: A fost ca un cub din ala concentrat din care pot inca sa fac supa

Din Graffiti BBDO, amintiri si povesti sunt multe, spune Laura Nedelschi, Creative Director Kubis Interactive: de la prezentari incredibile, glume, momente de rascruce in proiecte, plecari, veniri, usi deschise, usi trantite, vizite la CNA. Laura a lucrat in Graffiti BBDO 10 luni: a ajuns acolo in vara lui 2009, spre final, cand era inca director de creatie Ema Prisca si a plecat in primavara lui 2010, "in timpul imperiului Gongu". De altfel, pe multi dintre cei care au trecut prin Graffiti ii leaga un fir comun:

Nu stii ce poate sa iasa dintr-o decizie, daca nu o sa iei decizia aia niciodata. Cred ca asta avea locul ala -  si asta cred ca a imprastiat in piata destul de multi oameni care au curaj sa decida, in loc de a cantari la nesfarsit eventualele pericole.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related