[Povestea Graffiti BBDO] Laura Nedelschi: A fost ca un cub din ala concentrat din care pot inca sa fac supa

[Povestea Graffiti BBDO] Laura Nedelschi: A fost ca un cub din ala concentrat din care pot inca sa fac supa

Din Graffiti BBDO, amintiri si povesti sunt multe, spune Laura Nedelschi, Creative Director Kubis Interactive: de la prezentari incredibile, glume, momente de rascruce in proiecte, plecari, veniri, usi deschise, usi trantite, vizite la CNA. Laura a lucrat in Graffiti BBDO 10 luni: a ajuns acolo in vara lui 2009, spre final, cand era inca director de creatie Ema Prisca si a plecat in primavara lui 2010, "in timpul imperiului Gongu". De altfel, pe multi dintre cei care au trecut prin Graffiti ii leaga un fir comun:

Nu stii ce poate sa iasa dintr-o decizie, daca nu o sa iei decizia aia niciodata. Cred ca asta avea locul ala -  si asta cred ca a imprastiat in piata destul de multi oameni care au curaj sa decida, in loc de a cantari la nesfarsit eventualele pericole.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related