[Ieșirea din convențional] Maria Teodorof și Alexandra Horvath: Orice a fost neconvențional ieri nu va mai fi și mâine

[Ieșirea din convențional] Maria Teodorof și Alexandra Horvath: Orice a fost neconvențional ieri nu va mai fi și mâine

E greu cu neconventionalul, pentru ca regulile convetiei sunt volatile in publicitate si mai ales in digital. Granitele sunt impinse mereu. O definitie generala ar putea suna asa: Neconventialul este urmatoarea idee misto, care poate sa dea un twist briefului, produsului, mediului in care traieste sau formatului. Maria Teodorof si Alexandra Horvath, Group Creative Directori @ Kubis, povestesc despre o livrare speciala pentru cei care nu aveau chef sa iasa sa cumpere bere si despre un site care le cerea oamenilor sa nu faca nimic trei minute.

Hai sa ne gandim la neconventional ca la acea idee/executie care nu prea a mai avut alti frati si alte surori care sa-i calmeze pe parinti ca daca primii au crescut ok si mezinii o sa fie la fel. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related