[Ieșirea din convențional] Corina Coman: Neconvențional poate fi un brand de alcool care descoperă 100 de artiști

[Ieșirea din convențional] Corina Coman: Neconvențional poate fi un brand de alcool care descoperă 100 de artiști

Oamenii de comunicare din Romania au fost nevoiti sa gandeasca de cele mai multe ori in afara retetelor de succes sugerate in ghidurile globale, spune Corina Coman, Communication Director Graffiti PR. Asa s-au maturizat profesional, intr-un context care i-a fortat sa aduca solutii neconventionale pentru a livra performanta asteptata. Prin urmare, neconventionalul sta bine in Romania. 

Chiar in lipsa unei statistici oficiale, as indrazni sa afirm ca Romania ar putea surclasa lejer piete dezvoltate intr-o competitie a numarului si a diversitatii proiectelor neconventionale livrate anual, spune Corina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related