[Reguli de pitch] Ioana Mucenic, Cristiana Pana si o intrebare: Al cui timp este mai pretios, al agentiei sau al clientului?

[Reguli de pitch] Ioana Mucenic, Cristiana Pana si o intrebare: Al cui timp este mai pretios, al agentiei sau al clientului?

Time is money se tot zice in industrie. Si de aici pleaca sursa unei tensiuni importante: cine castiga batalia timpului? Ioana Mucenic, CEO Minio, si Cristiana Pana, Head of Strategy Minio, cred ca oamenii sunt mai pretiosi decat impartirea in categorii a orelor din excel. 

Echipa aceea care se chinuie sa dezvolte ceva valoros si nu stie ca de fapt se afla intr-un pitch cu 0% sanse de castig pentru ca factorul decizional nu a aprobat nici brief-ul de pitch si nici bugetul.

 Intre timp, bani si oameni, raman apoi intrebarile importante care ar putea sa duca organizarea unor pitchuri mai bune in publicitatea din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Minio Studio

Minio Studio este o agentie decisa sa dezvolte campanii de comunicare curajoase si autentice. Iubim inovatia si tehnologia, pe care le vedem ca fiind doua componente ale vietii noastre de zi cu zi. Minio Studio... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Related