Brandul numarul 1 de chipsuri din Romania semnează un nou capitol in industrie si lanseaza prima sa campanie ASMR din România

Brandul numarul 1 de chipsuri din Romania semnează un nou capitol in industrie si lanseaza prima sa campanie ASMR din România

Pentru că îți place să experimentezi și să te aventurezi unde nimeni nu a mai fost pana atunci. Pentru că ești atent și sensibil la detalii, forme, texturi și nuanțe. Sau pur și simplu pentru că adrenalina îți provoaca un gol in stomac, acum ai și mai multe motive de a savura chipsurile Lay's. Cu Lay’s ai o varietate de arome și texturi distincte pe care poți să le asortezi cu personalitatea, culoarea hainelor, capriciile zilei, melodia pe care ai auzit-o de dimineață sau cu influencerul preferat. Într-o nouă campanie locală a brandului, Smiley, Feli Donose și Florentin Hriscu au savurat, au dezbatut și au ales câte un Lay’s pe gustul lor.
Povestea experimentelor lor, documentată îndeaproape, după cum urmează.

 

Alegerea

Când ai brand global cu o campanie la nivel regional ”Care Lay’s e pe gustul tău?” și un brief local de content digital, îi aduci laolalta pe Smiley, Feli Donose și Florentin Hriscu și le dai spațiu de experimentat.

Aceasta este, pe scurt, povestea campaniei dedicata universului digital, poveste menita sa amplifice notorietatea brandului si sa il aduca mai aproape de consumatorii sai: ei un Lay’s, indiferent de gamă (Classic, Baked sau Maxx), gustos, aromat, crocant si îl potrivești cu trei personalitati locale.

Smiley, Feli Donose și Florentin Hriscu au acceptat bucuroși provocarea de a gusta produsele, de a-și alege gama preferata și de a o promova într-un cadru autentic și familiar: savurându-l pur și simplu, doar ei și produsul lor preferat.

Au ieșit trei spoturi - câte unul pentru fiecare influencer, gamă. Împreună compun o poveste în trei acte, o poveste spusă cu poftă, cu pasiune și mai ales cu sinceritate. Cu spectacol, concerte, adrenalină, decoruri de vis.

 

"Dacă ai o idee pe care-ți vine să o povestești oricui - unui străin din troleu, vecinului de scară, bunicilor, ba chiar și haterilor- și feedback-ul lor e constant ”Da, mă, e tare!”, atunci fă-o!

Și fix asta am simțit și făcut eu (noi) pe această campanie. S-a muncit mult, dar a meritat. S-au legat prietenii noi și asta-i mișto. S-a renunțat la work-ul ”agenție-client” și s-a trecut la next level: o echipă cu de toate-n ea, fără trese și epoleți. Rezultatul e că sunt super mulțumită de ce a ieșit și acum vreau să-i dau share, fără emoții.", spune Andreea Golban, Group Creative Director Friends\TBWA Bucharest

 

Show live cu Smiley

Smiley și Lay’s Classic au pus în scenă un show live de senzații trăite cu poftă: in studioul de înregistrări, înconjurat de microfoane, cu aromele de Lay’s Classic, în fața sa.

Gândit într-un crescendo de emoții, scenariul a surprins mai întâi varietatea gamei, încălzirea dinaintea unui concert, gustul intens al produsului, primul beat de tobe apoi frenezia și plăcerea instinctuală de a le încerca pe toate - playlistul complet.

Finalul este despre satisfacția deplină a momentului în sine, despre bucuria de a fi un artist desăvârșit pe uriașa ”scenă” a gusturilor.

 

Feli într-o poveste rafinată

Feli și Lay’s Rumeniti in Cuptor au încântat spectatorii cu o poveste sensibilă și rafinată despre gustul si textura chipsurilor rumenite in cuptor, șoptită cu eleganță într-un set-up de vis: o cabană la munte, un șemineu cu lemne aprinse-n foc, un fotoliu super cozy și Lay’s Rumeniti in Cuptor, toate integrate natural în poveste.

O experiență senzorială completă (miros, gust, văz, auz), un cumul de trăiri naturale și autentice, generate de experiența cu produsul - Lay’s Rumeniti in Cuptor, cu 50% mai ușori si pe gustul tuturor.

 

Adrenalină, dar nu pe stomacul gol

Hriscu și Lay’s Maxx au experimentat adrenalina la maxx, senzatie provocata de foamea incontrolabilă și nevoia imediată a unui quick snack crocant și gustos. Într-un set up firesc – acasă, pe canapea, după o zi intensă de skating p-afară - cunoscutul vlogger Florentin Hriscu sparge cu pofta punga de Lay’s Maxx și toarnă chipsurile în bolul de pe masă.

Apoi se lasă pradă momentului: forma chipsului adanc zimțat, gustul dat la maxx, cel mai crocant ride al zilei, adrenalina pură de a fi mereu pe val, totul pentru satisfacția maxima de a umple golul din stomac.

Asta e povestea: 3 spoturi pe care care iti vor incanta simturile, prezente în YT, Insta, Facebook. Și bucuria oamenilor din spatele lor: agenție, client, regizor, casă de producție, influenceri, toți lucrând cot la cot pentru a realiza ”pieces of content” memorabile, cu iz de ASMR-uri și cu o poveste aparte în spate.

 

Echipa

Lay's
Alexandra Balaceanu – Jr Brand Manager Lay’s & Doritos
Mircea Ciobotaru – Brand Manager Lay’s & Doritos
Gabriela Ionescu – Group Brand Manager Lay’s & Doritos
Vlad Vladescu– Digital Marketing Manager
Nadia Nofal – Jr Digital Manager
Mădălina Trifu – PR & Communication Representative

Friends\TBWA Bucharest
Simplification Officer: Sorin Trâncă
Executive Creative Director: Predu [Adrian Preda]
Group Creative Director: Andreea Golban
Art Directors: Fesus Barna/ Razvan Mic
Strategy: Dan Sendroiu
Digital Strategist: Alecsandra Apostolescu
Digital Social Media Manager: Andra Nicolescu
Account Director: Luiza Boerescu
Account Manager: Ioana Popescu
Junior Account Exec: Cristina Olaru

Regizor: Iulian Moga

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related