[SoMe 2020] Eva Coșa: Social Media a devenit ocazional un festival internațional de fake news

[SoMe 2020] Eva Coșa: Social Media a devenit ocazional un festival internațional de fake news

La început, înainte de a lucra în domeniu, Eva Coșa, Social Media Specialist at Interactions, credea că social media e joacă de copii: pui o imagine și un text și e gata postarea. A înțeles repede că în spatele a ceea ce pare simplu, e multă muncă.  Și analiză. Și strategie: Să înțelegi brandul, să te folosești de un insight, să vorbești pe același tone of voice și către targetul potrivit. Nici măcar meme-urile nu sunt simple glumițe:

Meme-urile te ajuta să digeri mai ușor evenimentele din societate, mai ales pe cele negative. Multe din ele abordează și normalizează subiecte tabu (mental health, politică, religie). 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related