[SoMe 2020] Eva Coșa: Social Media a devenit ocazional un festival internațional de fake news

[SoMe 2020] Eva Coșa: Social Media a devenit ocazional un festival internațional de fake news

La început, înainte de a lucra în domeniu, Eva Coșa, Social Media Specialist at Interactions, credea că social media e joacă de copii: pui o imagine și un text și e gata postarea. A înțeles repede că în spatele a ceea ce pare simplu, e multă muncă.  Și analiză. Și strategie: Să înțelegi brandul, să te folosești de un insight, să vorbești pe același tone of voice și către targetul potrivit. Nici măcar meme-urile nu sunt simple glumițe:

Meme-urile te ajuta să digeri mai ușor evenimentele din societate, mai ales pe cele negative. Multe din ele abordează și normalizează subiecte tabu (mental health, politică, religie). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related