Charlie Hiscocks: Am început să lucrez în industrie în anii 1980, când eficiența nu era în toate cazurile cuvântul cheie, ci obținerea succesului

Charlie Hiscocks: Am început să lucrez în industrie în anii 1980, când eficiența nu era în toate cazurile cuvântul cheie, ci obținerea succesului

Lucrurile s-au schimbat mult de atunci. Eficiența a devenit prioritară în publicitate, dar e important de ținut minte că eficiența și creativitatea trebuie să fie fețele aceleiași monede, spune Charlie Hiscocks, fondator Curious Eye și președintele Effie 2020 Scoring Committee. Anul acesta, Effie România  a introdus  Scoring Committee, un grup de specialiști care vor seta pragurile de accedere în runda finală, stabilind astfel nominalizații ediției, precum și câștigătorii competiției după runda doi de jurizare. 

Sunt onorat să fiu numit Președintele Effie 202o în România. În 35 de ani, de când lucrez în marketing și comunicarea de brand, am avut norocul să lucrez cu echipe din multe țări și am fost mereu impresionat de calitatea ideilor care există. Aștept cu nerăbdare să evaluez ce are mai bun marketingul din România în acest context

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related