[Media 2021] Claudia Chirilescu: Crizele si frica duc la scadere economica si implicit la scaderea investitiilor din publicitate, deci acest echilibru este foarte delicat

[Media 2021] Claudia Chirilescu: Crizele si frica duc la scadere economica si implicit la scaderea investitiilor din publicitate, deci acest echilibru este foarte delicat

Poate ca intrarea intr-un an nou produce schimbari si in mindsetul nostru, in felul in care ne pozitionam fata de noul context. E doar un declick formal, dar vine cu beneficiile lui: acum stim de unde pornim, avem un frame si multa energie creativa. Eventual, si ceva mai multa detasare.

Dupa un an atipic, multi au identificat deja patternuri sociale si de business, care le permit sa navigheze prudent in industrie, cel putin in viitorul apropiat. Asa se intampla si cu jucatorii din piata media, cu care pornim o serie de dialoguri despre cum a evoluat consumul de media in Romania, ce sectoare au crescut sau ce canale au capatat importanta si care sunt efectele. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related