[Marcom 2021] Ivona Gal: Anul trecut nu a facut decat sa ne deschida mai mult apetitul de business, planning si evolutie

[Marcom 2021] Ivona Gal: Anul trecut nu a facut decat sa ne deschida mai mult apetitul de business, planning si evolutie

Chiar daca pandemia a inghetat toate planurile, atat cele de business, cat si cele personale, iar cheltuielile s-au concentrat, initial, pe nevoile de baza, oamenii au cautat si in 2020 metode de a evada din conditiile impuse de criza. Ivona Gal, Team Leader Canopyst, aduce exemplu, in acest sens, cresterea achizitiilor online pe zona de Fashion. 

Initial, comportamentul oamenilor a fost de a stopa orice achizitie care nu era necesara, dupa care cumparaturile online au luat o amploare foarte mare. 

Cred ca o surpriza a anului 2020 a fost cresterea semnificativa a unor industrii precum Beauty, Pharma, cu trend crescut si aici pe zona de Skin Care si Hair Care. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related