Betfair face fiecare meci legendar într-o nouă campanie de imagine

Betfair face fiecare meci legendar într-o nouă campanie de imagine

Care e diferența dintre un meci obișnuit și unul legendar? Pentru cei mai mulți, diferența o fac jucătorii neobosiți, pasele palpitante, golurile spectaculoase, luptele strânse pentru balon, atmosfera incendiară de pe stadioane. Pentru Betfair, adrenalina începe în altă parte: în sufragerie sau la bar cu prietenii. Acolo unde sunt fanii.

Intensitatea meciului ține de cum îl trăiești, de oriunde ai fi. Aceasta este ideea de pornire a noii campanii de imagine Betfair, semnată de agenția Mercury360.

Totul a început cu un pitch organizat de Betfair, agenția internațională de pariuri online, care și-a propus să aducă românilor experiența meciurilor live într-o formă elevată. Betfair oferă un alt mod de a trăi meciurile live: prin propriul joc din afara jocului. Cel în care pasionații își aduc în teren propriile cunoștințe și predicții educate despre fiecare moment – cine, când și cum va da gol, câte cornere vor fi, cum va sta scorul la pauză, care va fi scorul final.

Rezolvarea propusă de Mercury360 are la bază o strategie care pune în prim-plan două insight-uri despre microbiștii români:

  • Românii se pricep la fotbal. Întâlnirile între microbiști devin discuții efervescente despre meciurile trecute și viitoare, analize detaliate ale momentelor care decid scorul. Comentariile sunt o parte esențială din experiența meciului.
  • Românii caută divertisment mai mult ca oricând. Contextul actual a crescut apetitul pentru experiențe cât mai complexe pe care le pot trăi din siguranța casei, de la platforme de streaming și până la seri de gaming.

Ce se întâmplă când cunoștințele despre fotbal întâlnesc adrenalina unui meci live?
Fiecare meci devine legendar.

Spotul TV celebrează mixul de adrenalină și control pe care îl oferă platforma de pariuri live celor pasionați. Redă senzația intensă de a face parte din meci și a urmări fiecare detaliu de la firul ierbii și de deasupra terenului, de a decide din ce cunoștințe poți face o victorie și când să te retragi. Totul în contextul unui meci CFR Cluj, echipa sponsorizată de Betfair în România.

 

Spotul dramatizează experiența de a paria live cu Betfair prin mutarea pariorilor din sufrageria lor obișnuită în mijlocul acțiunii. Odată ce plasează primul pariu live, pariorii sunt transportați simbolic în interiorul mingii - obiectul cel mai râvnit și cel mai dinamic de pe teren. De aici, fiecare mișcare, fiecare pasă și fiecare șut se simt la puterea o mie. Iar asta fără a renunța la control: cu un simplu „Cash out” la momentul potrivit, pariorii decid când să încheie aventura în siguranță. 

 

Experiența continuă în campania 360

Povestea Betfair continuă online, la radio și în outdoor cu o suită de execuții care celebrează experiența pariorilor și o plasează în teren, ca parte esențială din meci.

 

Behind the scenes

Filmarea și ședința foto s-au ținut acasă la CFR Cluj, partenerii Betfair, pe stadionul Dr. Constantin Rădulescu din Cluj-Napoca. Aici, meciul s-a dat între două echipe: pe de o parte, agenția Mercury360 împreună cu Betfair, casa de producție Avanpost și regizorul Lawrence Jacomelli; în echipa adversă: vremea de decembrie, ziua mai scurtă și micile peripeții logistice nelipsite din orice producție de amploare.

 

Cine și-a dorit mai mult victoria?

Echipa Betfair:
Alexandra Dragoș - Marketing Manager
Sergiu Suciu – Marketing Executive
James Gilbert – Head of International Marketing
Kimberley Daly – MD of International Marketing 

Echipa Mercury360:
Mădălina Gheorghe – Account Manager
Alexandru Neculae – Senior Art Director
Camelia Grad – Senior Copywriter
Liviu Țurcanu – Creative Director
Mihaela Bourceanu – Client Service Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related