[Marcom 2021] Diana Minea: Ne vom pregăti pentru „cheltuielile de răzbunare post-pandemice”

[Marcom 2021] Diana Minea: Ne vom pregăti pentru „cheltuielile de răzbunare post-pandemice”

Oamenii vor începe să cheltuiască pentru lucrurile care li s-au refuzat în ultimul an, crede Diana Minea, Client Service Director ICON Advertising. Iar companiile trebuie să fie pregătite să îi întâlnească, să le ofere experiențe de neuitat. Nu e deloc simplu să găsești echilibrul între ceea ce își doresc și ceea ce au nevoie, mai ales într-un context în continuă schimbare:

A devenit mai dificil să intuiești nevoile și aspirațiile oamenilor. Sigur că toți își doresc ca totul să redevină cum a fost, vor să aibă parte de experiențele din trecut, de a ieși în grupuri, a lua parte la evenimente, de a avea o viață socială activă. Însă aceste lucruri nu depind de noi. Practic, trebuie să le oferim un înlocuitor la ceea ce își doresc ei, însă acesta trebuie să îi satisfacă la fel de mult.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related