[Case Study] DYFashion & Heraldist - Redescoperirea feminității româncelor

[Case Study] DYFashion & Heraldist - Redescoperirea feminității româncelor

PROVOCAREA DYFASHION

În industria fashion, în care toți încearcă să iasă în evidență, nu e ușor să găsești un brand care să se diferențieze. DYFashion și-a propus un obiectiv unic și îndrăzneț: redescoperirea și chiar redefinirea feminității pentru românce. Acest lucru necesită curaj, iar asta se potrivește de minune antreprenorilor din spatele platformei, pentru că DYFashion nu e ca orice altă platformă de e-commerce de pe piață. În primul rând, este o platformă românească, nu doar ca acționariat, dar și ca produse, peste 90% din articolele de pe site fiind produse la noi în țară.

Întreaga filosofie de business, de la gândirea strategică la oferta comercială și atenția deosebită pentru fiecare detaliu, îi definește și îi diferențiază.

 

IDEEA CAMPANIEI

Pentru ca acest demers să nu rămână unul teoretic, antreprenorii de la DYFashion și agenția Heraldist & Wondermarks și-au unit forțele. Pentru început, a fost realizat un research bazat pe sondaje și chestionare pentru clientele brandului. Rezultatul acestui research a stat la baza unei noi strategii de brand și a unei noi platforme de brand care să rezoneze cu audiența.

 

Mesajul central:
Feminitatea româncelor e foarte diversă și merită sărbătorită în toate formele sale.

Feminitatea nu înseamnă doar frumusețe fizică.  Campania și-a dorit să evidențieze frumusețea româncelor, prin prisma trăsăturilor lor de personalitate: elegante, încrezătoare, autentice și diferite. Pentru că standardele de frumusețe se vor schimba întotdeauna, iar hainele care sunt azi la modă mâine vor fi depășite de vreme, însă calitățile care definesc o persoană vor fermeca și vor inspira întotdeauna.

Brandul DYFashion inspiră femeile să fie libere și să fie ele însele în orice ocazie. Să se simtă prețuite, feminine, frumoase și mândre nu doar de 2-3 ori pe an la evenimente speciale, ci de fiecare dată când se exprimă și îmbracă unul dintre produsele cumpărate din magazinul online. Și pot face acest lucru fără niciun compromis la nivel de calitate - cei de la DYFashion mândrindu-se cu faptul că 90% din furnizorii de haine sunt producători români, recunoscuți pentru calitatea produselor lor.

Dragoș Aipu, CEO DYFashion:

¨Întotdeauna ne-am asumat principiul că dacă muncești doar pentru bani, nu vei reuși niciodată, însă dacă îți place ceea ce faci și pui mereu clientul pe primul loc, succesul ți-e garantat.¨

 

CAMPANIA DE IMAGINE -Redescoperă Feminitatea”

Campania de imagine a fost propusă tocmai în această idee. Să răspundă brief-ului care cerea simplu: celebrarea feminității româncelor.

Campania „Redescoperă Feminitatea” asta face în esență: celebrează femeile, care după tot efortul și responsabilitatea de zi cu zi, își acordă libertatea să se exprime prin momente de feminitate pe care și le permit acasă, cu prietenii/prietenele sau chiar când îmbracă o ținută elegantă la birou.

“Într-un domeniu invadat de trenduri de o zi și lipsă de substanță, unde hype-ul a luat fața calității, ne dorim să încurajăm publicul să pună altfel problema când e vorba de o achiziție.

Hainele nu sunt gadget-uri (încă), dar cu siguranță sunt tool-uri care ne ajută să ne proiectăm personalitatea și trăirile.”, Andy Daniluc, director de creație Heraldist & Wondermarks.

 

Mesajul campaniei este amplificat și de două dintre cele mai cunoscute vedete din România: Andreea Marin și Elena Gheorghe, care au rezonat cu demersul dedicat feminității. Campania se desfășoară timp de o lună de zile pe canale de social media și PR.

Acest demers este însoțit și de un proces de rebranding prin care DYFashion își propune să-și actualizeze imaginea pentru a transmite valorile sale de bază: eleganță, diversitate și feminitate. Cele două echipe implicate în proiect speră că și aceste valori vor fi îmbrățișate de cât mai multe femei care să se simtă libere și încrezătoare.

 

ECHIPELE IMPLICATE:

Echipa DY FASHION
Irina Aipu și Dragoș Aipu

Echipa Heraldist & Wondermarks
Strategie: Elena Hurjui, Manuela Dospina
Creatie: Adriana Luca, Ainhoa Morales, Ruth Enyedi, Andy Daniluc
Client Service: Ruxandra Burada
PR: Claudia Szanto, Adrian Ghițe           

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related