[Noua frumusete] Corina Ionita: Ne concentram atentia pe tot ceea ce corpurile noastre nu sunt si de aici porneste obsesia de a ne “corecta” toata viata acele dezavantaje

[Noua frumusete] Corina Ionita: Ne concentram atentia pe tot ceea ce corpurile noastre nu sunt si de aici porneste obsesia de a ne “corecta” toata viata acele dezavantaje

In 2020, Gen Z avea o putere de cumparare de 143 de miliarde de dolari, in continua crestere. Impreuna cu millenialii, Gen Z e generatia care decide asupra trendurilor si comportamentelor brandurilor. Am vorbit cu Corina Ionita, Head of Art la MRM Romania, despre cum influenteaza Gen Z schimbarea discursului referitor la frumusete. De unde am pornit, si unde suntem acum. Cum se adapteaza brandurile de beauty la exigentele noi ale consumatorilor. Dar si despre cum indivizii obisnuitii schimba raportul cu sine si cu corpurile lor, sub puterea tehnologiei.

"Estetica unui brand trebuie sa iasa in evidenta intr-un selfie sau pe un raft. Intreprinderile care vizeaza piata tinerilor trebuie sa ia in considerare daca ambalajul va functiona intr-un plan plat sau daca va straluci intr-un tutorial sau videoclip", spune Corina Ionita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related