Super Bowl cu râs, vedete și exerciții de dicție

Super Bowl cu râs, vedete și exerciții de dicție

Întâmpinăm weekendul Super Bowl cu trei dintre reclamele care vor fi difuzate în pauzele de publicitate ale evenimentului sportiv și care ne-au atras atenția. De zeii Arnold și Salma care se pregătesc de show, am scris deja aici. Ne-a mai plăcut și de Matthew McConaughey care dă ocol Terrei și Alexa cititoare de gânduri. 

 

Lecția Pringles: Viața merge înainte

Let’s get real și să admitem că avem cu toții o experiență comună. Tuturor ni s-a blocat mâna într-o cutie de Pringles încercând să ajungem la ultimul chips. Și, chiar dacă se va găsi cineva care să zică “nu, nu-i adevărat, mie nu mi s-a blocat niciodată mâna într-o cutie de Pringles”, eu sunt sigură că acel cineva a trăit măcar o experiență asemănătoare. Ce vreau să spun e că nu e strain de spaima produsă de un astfel de moment în care îți recalculezi deciziile și îți imaginezi cum va fi viața ta de acum încolo cu o cutie de chips în loc de mână. Dar Pringles aduce puțin optimism în toată această situație tensionată: viața își urmează cursul. Ca să ilustreze asta, au făcut echipă cu agenția Grey New-York și împreună au create un spot tare haios, făcut până la capăt, relatable și cu energia unei glume pe care o faci cu prietenii și fiecare își aduce contribuția până se ajunge la cele mai nebunești situații.

 

Uber Don’t Eat

Continuăm să ne hilizim și cu Uber Eats. Cei de la Special Group chiar au găsit un insight cu adevărat special pentru campania asta care vorbește despre cum compania e mai mult decât un serviciu de food delivery. Găsești acolo tot ce vrei, de la lumânări parfumate și buchete de flori până la becuri și scutece. Și de aici confuzia: oare toate sunt comestibile? Gwyneth Paltrow, Jennifer Coolidge, Trevor Noah și Nicholas Braun dau viață acestui spot cu vibe de comedy sketch și cu un absurd exploatat la maxim. E de aruncat un ochi măcar pentru a ști ce găsiți pe Uber Don’t Eat!

 

Zendaya și visul de a vinde scoici

Zendaya e actrița momentului. După succesul din Dune, Euphoria și SpiderMan, era de neimaginat ca ea să nu fie prezentă într-un moment atât de important ca Super Bowl. Avem, deci: o Zendaya în rolul Sally care începe să vândă scoici și își începe călătoria spre a deveni o antreprenoare de succes. Un element important în evoluția profesională a lui Sally este Squarespace. Și nu, nu e coincidență că brandul și numele personajului încep cu litera S. Povestea e narată de André 3000 și e un prilej excelent ca să facem niște exerciții de dicție. De exemplu, spuneți repede „shiny seashell sequence skirts and sarongs”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related