Superbet și Snapchat, pariu câștigat în performance marketing, cu ajutorul Httpool

Superbet și Snapchat, pariu câștigat în performance marketing, cu ajutorul Httpool

La recomandarea Httpool, Superbet a inclus Snapchat în strategia sa de performance marketing și a obținut rezultate peste așteptări, campaniile pe această platformă livrând cu 15% peste obiectivul setat inițial.

Superbet, lider de piață în industria de pariuri și jocuri de noroc și compania cu cea mai notabilă creștere din Europa Centrală și de Est din ultima perioadă, este singura companie românească care face parte din Top 30 companii de jocuri de noroc la nivel mondial. Impresionant? Categoric! Dar cum a ajuns acolo? Având viziunea de a transforma această industrie prin investiții constante în tehnologie pentru a fi mereu cu un pas înaintea concurenței, dar și prin adoptarea rapidă a noilor tendințe.

Printre noile tendințe adoptate de Superbet se află și expansiunea afacerii în online. Cu teritoriul offline de peste 1000 de case de pariuri în România și Polonia, Superbet este hotărât să revoluționeze industria pariurilor și în mediul online și, în acest context, a decis să testeze platforma Snapchat, la recomandarea Httpool, drept nou canal cu potențialul de a impulsiona creșterea business-ului pe piața din România.

Care a fost provocarea Superbet?

Câștigarea de noi utilizatori activi ai platformei Superbet

Într-o industrie extrem de competitivă și în contextul unor schimbări accelerate atât în comportamentul consumatorilor, cât și al business-urilor, care se orientează tot mai mult către digital, a devenit imperativ pentru Superbet să găsească noi modalități de a ieși în evidență în mediul online, de a ajunge la noi potențiali consumatori și de a-i transforma în clienți fideli. Aici a intervenit Httpool și a recomandat Snapchat ca platforma potrivită de utilizat pentru a genera mai mulți utilizatori activi pentru Superbet.

Cum a ajutat Httpool la atingerea obiectivelor Superbet:

Pornind de la obiectivele principale stabilite de Superbet pentru această campanie – app install și web conversions, și cu audiența țintă formată din bărbați cu vârsta peste 18 ani – Httpool a recomandat mai întâi o perioadă în care mai multe Snap ads au fost testate în funcție de obiectivele setate. De îndată ce s-a ajuns la concluziile necesare în urma testării, echipa Httpool de experți în performance a trecut la următorii pași, de creștere a bugetului investit, de lărgire a audienței și de optimizare per obiectiv, după cum urmează:

  • Pentru a obține rezultate optime, au fost recomandate două campanii diferite, cu obiective distincte:

- O campanie cu obiectiv de app install
- O campanie cu obiectiv de web conversions

  • Pentru campania de app install au fost utilizate mai multe Snap ads. Performanța lor a fost monitorizată îndeaproape și au fost păstrate doar cele mai performante. În plus, pentru a crește șansele ca utilizatorii sa vadă ad-urile și să interacționeze cu acestea, echipa a adăugat în mix și Story ads.

De îndată ce potențialul maxim a fost atins pentru obiectivul de app install, Httpool a recomandat pentru Superbet trecerea la următorul obiectiv, acela de web conversions, pentru eficientizarea la maxim a bugetului investit.

  • Campania derulată pentru atingerea obiectivului de web conversions a fost ultima etapă și a condus utilizatorii prin 3 pași în această călătorie, astfel:

Generarea de trafic către site-ul web (pentru a aduna evenimente) -> Generarea de clienți potențiali (pentru a încuraja crearea de conturi pe site de cât mai mulți utilizatori) -> Conversii pe site-ul web (pentru atingerea obiectivului final dorit: First Time Deposit - prima dată când un utilizator nou plătește).

Strategia propusă de Httpool a depășit obiectivul final al Superbet (First Time Deposits) cu 15% și a livrat campania cu un eCPM mediu de 1,5 Euro.

Rezultatele bune obținute în România de Superbet au încurajat compania să repete povestea de succes cu Snapchat și în Polonia.

Snapchat a ajutat Superbet să obțină rezultate consecvente la o scară mare prin CPI-uri cu costuri reduse și o calitate solidă a utilizatorilor. Ne-a ajutat să ne ridicăm în topurile de descărcare ale aplicațiilor și s-a transformat într-un partener în care putem avea cu adevărat încredere. Deoarece industria pariurilor are o mulțime de limitări de publicitate, suntem bucuroși să avem Snapchat ca partener care să ne ajute cu sugestiile și sprijinul echipei lor pentru a obține rezultate optime”, a declarat Miloš Tomić, Global App Manager, Superbet.

Key learnings:

- Românii folosesc Snapchat pentru a consuma conținut de pe platformă și nu îl folosesc doar pentru a-și crea diverse filtre;
- Este necesară o combinație diversă de plasamente și formate într-o campanie Snap pentru a obține rezultate optime, atât în ​​ceea ce privește obiectivul de awareness, cât și din punctul de vedere al unei rate de conversie bune;
- Snapchat poate oferi valoare la scară mare;
- Rezultatele furnizate de Snapchat în campaniile de performance marketing sunt comparabile cu cele obținute de alte platforme de social media utilizate în mod tradițional pentru campanii de performance. 

Httpool, o companie Aleph Group, reprezintă platformele digitale globale în Europa și Asia. Httpool susține creșterea acestor platforme și îi ajută pe advertiserii locali din peste 30 de țări să obțină rezultate excelente în campaniile lor.

Bazându-se pe propriile tehnologii de performanță în publicitatea digitală, dar și pe specialiști de top și expertiză locală, Httpool îi ajută pe advertiseri să se conecteze cu audiențele lor și să-și îmbunătățească permanent indicatorii de performanță.

Platforme globale de top, precum Twitter, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat și Warner Music au ales Httpool ca partener exclusiv de vânzare a soluțiilor de publicitate în piețe din Europa și Asia.

Httpool are sediul central in UK și birouri în Austria, Elveția, Rusia, India, Hong Kong, Polonia, Estonia, Letonia, Lituania, Bulgaria, Republica Cehă, Croația, Grecia, Ungaria, Macedonia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Suedia, Finlanda, Danemarca, Norvegia, Ucraina, Emiratele Arabe Unite, Indonezia, Cambodgia, Laos, Myanmar, Malaysia și Bangladesh.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related