[Start in industrie] Raluca Stana: Am aflat ca exista bugete, ca exista subiectivism, neconcordante in viziuni. Dar toate aceste lucruri nu iti afecteaza entuziasmul ala nebun, daca tu chiar crezi in proiectul tau, asa ca te adaptezi

[Start in industrie] Raluca Stana: Am aflat ca exista bugete, ca exista subiectivism, neconcordante in viziuni. Dar toate aceste lucruri nu iti afecteaza entuziasmul ala nebun, daca tu chiar crezi in proiectul tau, asa ca te adaptezi

Raluca Stana, PR Account Executive Pandorra Story Style, a trecut prin multe interviuri pana sa ajunga in locul dorit si a testat multe domenii. A terminat Facultatea de Litere, a vrut sa se faca jurnalist, dar pana la urma si-a dat seama ca cea mai buna forma de a-si exprima creativitatea este cea de specialist in relatii publice. De altfel, Raluca nu crede ca se poate invata creativitatea cu teorie si carti, ci doar se poate antrena.  

Nu cred ca poti in general sa inveti sa fii creativ. Poti sa ai o cultura generala nemaipomenita, acest lucru nu iti asigura creativitate, ci un mod complex de a percepe lucrurile din jurul tau, spune Raluca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related