McCann PR și Cupio lansează campania SUMMER ME

McCann PR și Cupio lansează campania SUMMER ME

Cupio împreună cu McCann PR au lansat vara aceasta SUMMER ME, o campanie cu un mesaj îndrăzneț care inspiră curaj și anunță o serie de experiențe menite să pună în valoare unicitatea fiecăruia. SUMMER ME conține produse de make-up și manichiură menite să încurajeze pe toată lumea să se exprime exact așa cum vrea, să fie mai încrezător și mai îndrăzneț.

SUMMER ME, povestea Cupio & You este spusă alături de ambasadorii de brand Adelina Pestrițu și Ema Uta împreună cu Antonia, care alături de Cupio redefinesc libertatea și creativitatea:

SUMMER ME LIKE I AM YOUR SUN – Adelina Pestrițu
Summer Glam Goddess, știm că pentru tine succesul e o atitudine radiantă, așa că vara asta frumusețea ta vibrează în gama Cupio Glam.

SUMMER ME LIKE I AM YOUR FUN – Ema Uta
Libertatea ta de a explora te aduce mereu în centrul experiențelor memorabile. Iar cu gama Cupio Neon îi răsfeți pe cei care te privesc cu vibe-ul tău de Summer Fun.

SUMMER ME LIKE I AM YOUR JOY - Antonia
Ești un festival de creativitate, Joy Beauty. Nicio șansă de ploaie, toată gașca e on, iar la main stage lineup deschide gama Cupio Neon.

Povestea campaniei noastre SUMMER ME by Cupio pornește de la faptul că ne dorim să oferim produse care să scoată în lumină unicitatea și frumusețea fiecăruia. Vara aceasta, ne-am propus să aducem un plus de inspirație, pentru ca toată lumea să fie mai încrezătoare și să își redescopere acele particularități care ne fac unici. Noile game Glam & Neon sunt vibrante, îndrăznețe și, în același timp, mai feminine, pentru o atitudine radiantă și experiențe cu adevărat memorabile.”, a spus Raluca Ștefănescu, CEO Cupio. 

Pentru că vara este anotimpul ideal pentru a adopta look-uri electrizante și pentru a redescoperi frumusețea, SUMMER ME by Cupio își propune să redefinească percepția asupra frumuseții.  

“Ne-au plăcut produsele, brieful și am avut un vibe fain cu clientul de la prima interacțiune. Campania transmite un joie de vivre specific zilelor de vară, cu toate experiențele aferente, unde Gamele Glam sau Neon nu fac altceva decât să pună în voloare ce înseamnă pentru fiecare acest SummerME.”, spune Simona Simon, Creative Director McCann PR.

 

O vară incomparabilă cu produse de make-up și manichiură îndrăznețe

Gamele Glam & Neon by Cupio din colecția de vară SUMMER ME reunesc două subcategorii de produse, make-up și manichiură, care propun culori vibrante și glam pentru look-uri electrizante și strălucitoare.

Categoria SUMMER ME de make-up conține produse variate, ideale pentru vară, cum ar fi noile BB Cream cu factor de protecție solară, creioanele de buze Waterproof în nuanțe naturale, gloss-urile Bigger is Better disponibile în mai multe culori, pigmenții cameleonici RebelEyes, farduri colorate pe bază de apă de la Hype și iluminatoare în diferite nuanțe și texturi de la Extra Dose of Glow, Skin Glow și Oh, My Glow!.

În categoria dedicată manichiurii pentru sezonul de vară, Cupio a lansat o nouă colecție de baze pentru oje semipermanente în nuanțe neon, pentru unghii electrice, Rubber Base Neon Collection, care include 8 culori intense, perfecte pentru vară. Din acest portofoliu fac parte și gamele Neon, Baby! și Summer Collection, cu nuanțe vibrante care nu trec observate și completează perfect look-urile de vară.

Vara e deja aici, așa că SUMMER ME LIKE I AM YOUR FAVORITE BEAUTY BRAND.       

Cupio este un brand românesc care și-a început povestea în urmă cu 11 ani, la Timișoara, devenind în scurt timp unul dintre cele mai importante repere în piața produselor cosmetice profesionale. Dorința pentru frumusețe este misiunea pe care echipa Cupio de profesioniști o îndeplinește mereu cu încredere. Brandul pune acum la dispoziție 21 de magazine fizice, magazinul online și un digital beauty school cu sesiuni live & traineri specializați.   

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related