Articole care fac referire la Communication Consultant
[PR Playbook] Iulia Boieriu: Nu mai știm exact cine pentru cine scrie. E inundație de informație, iar autenticitatea pare că se pierde în marea de conținut care s-a format
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
Simona Andrei: Jameson aduce împreună oameni cu pasiuni comune, în momente de conexiune autentică și leagă prietenii în cadrul comunităților
[Drumul spre Cannes] Alexandra Chipăilă: Într-o lume în care individualismul și competiția sunt adesea promovate, am învățat să ne îndreptăm atenția către colaborare și solidaritate
Elena Dobre: Oamenii cu care lucrez nu vor doar să schimbe job-ul cu un altul mai bine plătit, ci să facă ceva care le place cu adevărat și care le oferă sens
A V-a ediție a PR Arena: Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins: 5 țări, 2 continente
[Viata de freelancer] Elena Dobre: Nu mă așteptăm la caruselul de emoții care a urmat plecării mele din agenție. Pentru prima oară, după mulți ani, nu mai știam ce se întâmplă cu mine
OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!
4 antreprenori – Fintech OS, NETOPIA PAYMENTS, Clatette și Evoluez – vorbesc despre propriile escalade profesionale la Fuckup Nights București, ediția a VI-a
[Influencer Update] Cristina Lica, Rogalski Damaschin PR: Incepem sa iesim din paradigma in care influencerii erau priviti drept „unelte de marketing”
Cărțile donate prin campania Biblioteca Centenară ar forma o Coloană a Infinitului de 15 ori mai mare
Trenduri și schimbări de paradigmă în industria de real estate din România, în dezbatere la conferinţa Real Estate Overview 2018
Razvan Acsente (OLX Group Romania) si Costin Radu despre facerea viralului #bebebine. "Versurile au ramas intacte, asa cum le-am scris initial. 9 din 10 clienti le-ar fi modificat"
[Conferintele FIBRA #2] Cum se vede publicitatea romaneasca din afara? Juriul Premiilor FIBRA 2017 si-a spus parerea
[Conferintele FIBRA #2] Ofurile digitalului in publicitate: "Aoleu, trebuie sa facem campanie si pe digital. Hai cu o aplicatie pe Facebook"
Meniu de debate-uri, ad-uri absurde si Gala celor mai buni. Ce te asteapta la FIBRA #2, versiunea pe ore
Friends/TBWA, Rogalski Damaschin PR și Fundația Conservation Carpathia lansează campania „O, brad frumos”, o inițiativă menită să atragă atenția asupra importanței brazilor naturali
Cluj-Napoca găzduiește cea de-a 9-a ediție a celui mai important punct de întâlnire a industriei de eCommerce
Sfinții Neocrotitori ai Smartphone-Șofatului, o campanie de responsabilitate la volan marca Friends/TBWA și Rogalski Damaschin PR
Juriul Internetics 2016 reuneşte 30 de specialişti în marketing online și este condus de Ajay Naqvi, Marketing Manager Airbnb India
Ce tot intreprinzi acolo, Bucurestiule? Andrei Tripsa (Three), despre o leapsa serioasa cu antreprenori
Dorian Ilie (Rogalski Damaschin) si cateva istorisiri despre Bacau, un oras care iti da impresia ca te afli la Mecca ortodoxiei
Rogalski Damaschin Public Relations semneaza prima campanie de testare nationala pentru depistarea precoce a fibrilatiei atriale
Juriul Internetics 2014 reuneste 26 de specialisti in marketing online si este condus de Mark Jackson-Chief Technology Catalyst EMEA at McCann Worldgroup






























