Ciucaș își invită consumatorii să facă #EchipăPentruNatură și să devină parte din schimbare

Ciucaș își invită consumatorii să facă #EchipăPentruNatură și să devină parte din schimbare

Într-un context în care preocuparea pentru protecția naturii devine o prioritate pentru companii și branduri din întreaga lume, dar și pentru consumatori, Ciucaș își reafirmă angajamentul de a aduce schimbări pozitive în comunitate prin lansarea unei noi  platforme creative – „Natură curată, relaxare adevărată”.

Astfel, brandul de bere Ciucaș și Asociația Act for Tomorrow și-au unit forțele pentru o cauză comună – aceea de a reda frumuseţea locurilor de relaxare din natură și de a încuraja practicile durabile de gestionare a deșeurilor în rândul consumatorilor și al publicului larg.

Ciucaș este berea care invită la relaxare în natură, iar în ultimii ani, misiunea brandului s-a conturat firesc în direcția creării și protejării spațiilor de relaxare care pot oferi consumatorilor o conexiune autentică și prețioasă cu natura. Acestui demers i se adaugă acum o nouă direcție, care va oferi iubitorilor Ciucaș o experiență completă de relaxare responsabilă.

Prin intermediul noului program, Ciucaș își propune să redefinească modul în care ne raportăm la natură și să promoveze un stil de viață în armonie cu mediul înconjurător. Acest efort presupune atât o componentă de informare și conștientizare cu privire la gestionarea responsabilă a deșeurilor, cât și stimularea voluntariatului și implicarea activă în protejarea mediului.

Campania națională 360 are ca scop informarea publicului larg cu privire la angajamentul brandului de a păstra natura curată, precum și încurajarea consumatorilor să contribuie la inițiativele de colectare separată a deșeurilor și să se bucure de momentele de relaxare petrecute în mijlocul naturii, fără să lase în urmă mai mult decât amprenta propriilor pași.

Complementar obiectivului de comunicare de mediu, una dintre ambițiile brandului de bere Ciucaș pentru acest an este colectarea a peste 12 tone de deșeuri. Sub umbrela conceptului #EchipăPentruNatură, începând cu luna aprilie, Ciucaș și Act for Tomorrow au organizat 6 evenimente de igienizare în mai multe zone verzi de relaxare din România - Brașov, Budeasa, Oltenița, Arefu (Transfăgărășan), Deva și Platoul Padina/lacul Bolboci - care au adus împreună angajații Ursus Breweries, comunitățile locale și consumatorii. Implicarea și susținerea lui Văru' Săndel, un promotor activ și entuziast al acestei inițiative și al relaxării autentice în natura curată, a adus un plus de inspirație și motivație în eforturile #EchipeiPentruNatură de a curăța aceste spații.

Pentru a gestiona zonele mai izolate, dar care au nevoie de o îngrijire mai amănunțită, sunt organizate și tabere de curățenie – Eco-Camps, care presupun o deplasare de două zile și camparea într-un spațiu din natură pe care voluntarii îl curăță în timpul zilei. Prima ediție a avut loc în zona turistică de interes naţional Peştera-Padina, în nordul judeţului Dâmboviţa, în perioada 15-16 iulie. Pe durata zilei, voluntarii și-au unit forțele într-o acțiune de curățenie a deșeurilor din natură, redând astfel frumusețea acestei zone unice, aflată în inima Bucegilor. Seara, participanții au campat și s-au bucurat de o experiență completă de relaxare adevărată în natura curată, la foc de tabără și o bere rece.

Evenimentele de curățenie au reunit până acum peste 425 de voluntari. Rezultatul lor a fost colectarea și trimiterea spre stațiile de sortare a peste 14 Tone de deșeuri. Acțiunile de curățenie au reprezentat nu doar un pas important către atingerea angajamentului de mediu al brandului, ci și un dar prețios oferit consumatorilor: darul de a redescoperi bucuria relaxării adevărate, pe care doar un peisaj minunat și o bere savurată în natura curată le-o pot oferi.

 

În același timp, pentru a demonstra că relaxarea adevărată se găsește doar în mijlocul naturii curate, brandul de bere Ciucaș și-a propus să asigure vizitatorilor din Poienile Ciucaș toate instrumentele de care au nevoie pentru a-și gestiona responsabil deșeurile generate în zonele de picnic. Mai exact, fiecare dintre cele 15 zone de relaxare amenajate de Ciucaș este dotată cu stații permanente de colectare separată a deșeurilor, pe trei fracții principale: plastic și metal, sticlă, gunoi menajer, având o capacitate totală de 3.3 mc. De asemenea, stațiile sunt echipate cu indicații și reguli clare de colectare separată, iar deviza „Să înceapă Reciclarea!” încurajează vizitatorii să acționeze informați și responsabil, astfel încât să ne putem bucura cu toții de un mediu mai curat și sănătos în locurile noastre preferate.

Așadar, prin programul „Natură curată, relaxare adevărată”, Ciucaș și-a propus să fie parte din schimbare, alături de consumatorii săi, și să contribuie la sudarea unor comunități mai responsabile și mai conectate cu natura. Platforma creativă reprezintă un apel la acțiune pentru toți cei care doresc să se bucure de relaxare adevărată și să contribuie activ la protejarea zonelor pe care le iubim.

Până la finalul anului, brandul de bere Ciucaș va duce mai departe misiunea „Natură curată, relaxare adevărată”, alături de Act for Tomorrow, prin organizarea unui Eco-Camp și a unui alt eveniment de igienizare în această toamnă, pentru a avea cât mai multe spații verzi și curate, în care să ne întâlnim cu voie bună și drag față de natură. Totodată, în perioada august-septembrie, Ciucaș va deschide și amenaja alte patru spații de relaxare, în patru județe din România: Bacău, Caraș-Severin, Vaslui și Giurgiu. 

Împreună, putem face ca timpul petrecut în și pentru natură să fie cu adevărat memorabil și să lăsăm moștenire un mediu mai frumos, mai sănătos și mai curat, pentru generațiile viitoare.

 

 

Echipa de Proiect

Ursus Breweries
Cristiana Văideanu, Head of Local Brands
Veronica Păniță, Senior Brand Manager Ciucaș
Gabriela Orbeanu, Brand Manager Ciucaș
Bianca Sorescu, Junior Brand Manager Ciucaș
Alina Cișmaș, Sustainability Development Manager
Ioana Stoica, Sr. Sustainability Development Specialist
Victor Popa, Head of Integrated Communication
Doinita Roman, Media Manager
Carmen Grigoras, Digital Manager

Act For Tomorrow
Andrei Coșuleanu, Președinte
Ana-Maria Rădulescu, Coordonator Proiecte
Andreea Petruț, Coordonator Comunicare
Ioana Diaconescu, specialist comunicare

Highlight Agency
Ionuț Curtean – Managing Partner
Ana Ailenei – Client Service Director
Alexandru Petrea - Chief Operating Officer
Cristian Olteanu – Production Manager
Alina Samoilă – Account Director
Valentin Radu – Project Manager
Iulia Spînu – Account Executive

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Highlight Agency

Highlight Agency - Drawing Attention Highlight Agency este o agenție independentă de publicitate, cu o istorie de 16 ani și cu o experiență amplă în zona de BTL, atât pe piața locală, cât și pe cea... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related