[Marcom 2024] Raluca Feher: Brandurile aleg să închidă ochii și să spună povești care nu interesează pe nimeni. Nu e escapism, nu e nevoia de părăsire a realității. E paralizie cerebrală

[Marcom 2024] Raluca Feher: Brandurile aleg să închidă ochii și să spună povești care nu interesează pe nimeni. Nu e escapism, nu e nevoia de părăsire a realității. E paralizie cerebrală

Inspirați adânc. Raluca Feher, Creative Director Feher&Asociații, propune cea mai mare provocare în 2024: să renunțăm la cuvântul provocare. Și dacă tot suntem acolo, poate uităm și de sora lui mai ambițioasă, "oportunitate". În fine, să vorbim ca oamenii, asta ar fi ideea. Să vorbim despre probleme, să le înțelegem și să nu le mai acoperim cu frumos artificial și limbaj de lemn. 

"Pentru că puterea a trecut de niște zeci de ani de la stat la corporații, rolul brandurilor ar trebui să fie cel al bisericii în epoca marilor descoperiri geografice. Alfabetizarea, contextualizarea, traducerea realității pentru consumatori, ăsta ar trebui să fie rolul pieței de comunicare", spune Raluca. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related