Reprezentantii grupului Leo Burnett, mandri de lucrarile finaliste la Cannes

Starcom Romania si Leo Burnett au obtinut impreuna trei nominalizari la festivalul de publicitate de la Cannes. "Starcom Romania a reusit o performanta fara precedent in industria media - agentia este finalista la doua categorii din cadrul festivalului Cannes Lions, cel mai bun festival de publicitate din lume, cu o campanie care s-a remarcat atat pe plan local, cat si international: "1 din 8 femei" - Avon Breast Crusade", se arata intr-un comunicat al agentiei.

Campania pe care Starcom a conceput-o pentru Avon este una de lupta impotriva cancerului la san. In festivalul Cannes Lions, campania a intrat in finala pentru Cel mai bun mix de media si in cea pentru categoria Cea mai buna campanie sociala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related