[Visual Key] Raluca Popa: Prefer simplitatea cu mesaj în locul unei estetici care țipă fără conținut și fără relevanță

[Visual Key] Raluca Popa: Prefer simplitatea cu mesaj în locul unei estetici care țipă fără conținut și fără relevanță

Raluca Popa, Art Director We Are Younger (WAY), este încă la început de drum în carieră, așa că fiecare lecție învățată o ajută să fie mai bună cu un pas față de cum era acum o lună. Jobul de art director o învață să fie mai conștientă de impactul muncii sale și o ajută să se descopere.

"Ultimii ani au fost foarte mult despre experiențe, emoții si conexiune. Nu mai este despre cum arată un brand, ci despre cum comunică și ce legături reușește să stabilească cu publicul țintă. Este vorba de a imersa publicul în povestea brandului și de a-l face să simtă că aparține acelei comunități", spune Raluca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


We Are Younger

WE ARE Younger este un STUDIO DE CONSULTANTA DE MARKETING, BRANDING SI DIGITAL COMMUNICATION. Suntem preponderent orientati vizual, suntem atenti (cu „TI” mare la capat) la detalii si avem MARE grija... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related