Ștef Ștefănescu: Sunt sătul să aud că “social media e o mizerie”. Algoritmul livrează ce-i dai

Ștef Ștefănescu: Sunt sătul să aud că “social media e o mizerie”. Algoritmul livrează ce-i dai

Ca public figure, Ștef Ștefănescu aka Minionu'  e cunoscut mai degrabă din zona de DJ-ing, partea din el care nu moare, chiar dacă uneori mai trage un pui de somn. A mixat ani buni în tot ce înseamnă scenă urbană, dar în ultimii ani a cam tras frâna de mână, pentru a se dedica marketingului online și creativității video. De la proiecte pentru CAT Music sau Opera din Cluj până la clienți de real estate din America.

"La cei de afară, brief-ul e mai clar, feedback-ul mai direct și plata mai rapidă. În România încă avem fetișul pentru “lasă că vedem pe parcurs” și “poți să-mi mai trimiți trei variante, te rog?”. Asta nu înseamnă că nu sunt clienți faini și local, dar afară simt că se apreciază mai mult partea de strategie și nu e doar despre “să fie frumos”, spune Ștef.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related