[PR Playbook] Alina Bratu: Publicul simte imediat când un brand vorbește sincer și când doar bifează o comunicare de suprafață

[PR Playbook] Alina Bratu: Publicul simte imediat când un brand vorbește sincer și când doar bifează o comunicare de suprafață

Oamenii nu așteaptă ca un brand să fie perfect, dar așteaptă onestitate și curaj, spune Alina Bratu, Managing Partner WefflerMark. Presiunea e mare în online, unde fake news se propagă rapid, la fel ca valurile de reacții spontane, iar percepția se poate schimba în câteva ore. Da, peisajul este aglomerat și zgomotos, iar "viralul" nu este soluția. 

"Granițele etice sunt mereu puse la încercare. Publicul sancționează imediat derapajele, iar tentația vizibilității rapide e mare. Tocmai de aceea, etica rămâne singura ancoră solidă pentru un brand care vrea să-și păstreze reputația", spune Alina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WefflerMark

Make your brand voice inspiring. Începând din 2016, când spui WefflerMark, te gândești doar la WefflerMark. Adică la noi: agenția de publicitate care își dorește să transforme ideile... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related