Freya Sense lansează GP9: o audiență veridică ce permite strategilor să anticipeze răspunsul audienței la cele mai curajoase concepte de campanie

Freya Sense lansează GP9: o audiență veridică ce permite strategilor să anticipeze răspunsul audienței la cele mai curajoase concepte de campanie

Noul model de audiență din Freya Veridica folosește 9 Personas psihografice care reflectă cu acuratețe majoritatea profilelor de personalitate care vor interacționa cu ad-urile lansate în online

Orice strateg are o "colecție de planuri geniale" - acele idei curajoase, care știai că vor funcționa, dar care au fost dificil de argumentat în fața unui client precaut. Pentru a rezolva această problemă, compania de tehnologie Freya Sense lansează o nouă versiune a audienței globale din platforma Freya Veridica. Soluția este un "simulator de zbor" care devine copilot pentru cele mai curajoase idei creative - acum validate științific.

 

Freya Veridica - Simulatorul Creativ: Cum funcționează?

Realizand o meta-analiză și o revizuire sistematică a cercetărilor de specialitate, fondatorii Freya Verifica au determinat 9 Personas psihografice reprezentative pentru 5.5 miliarde de oameni, aproximativ 95,5% din populația globală online.

Echipele de strategie și creație din agenții pot acum testa concepte creative - mesaje cheie, imagini și conținut video - pe aceste 9 Personas pentru a putea vedea în avans cum va reacționa audiența lor și cauza din spatele acestor reacții.

„Suntem aici să susținem expertiza și instinctul creativ, cu o abordare științifică. Când știi cum decide audiența ta, poți administra mult mai bine anxietățile legate de rezultatele de business și effectiveness-ul campaniei, pentru că te poți baza pe un nivel de certitudine demonstrabil științific."
Andrei Hutanu, CMO, Freya Sense

 

Un model cauzal al deciziilor umane, nu o "cutie neagră"

Soluția se bazează pe un model cauzal al deciziilor umane, pornind de la cercetarea științifică inițiată de Tudor în perioada studiilor la Universitatea din Cambridge. Spre deosebire de audiențele sintetice AI actuale de tip “black-box”(cutie neagră), modelul Freya Sense explică cu precizie ce-i face pe membrii unei audiențe să reacționeze într-un anumit mod, până la nivel individual.

Astfel, un strateg poate să-și susțină conceptele cu un argument științific și măsurabil, lucru care promovează atât creativitatea, cât și rezultatele de business.

„Într-un moment în care AI-ul, schimbările constante ale algoritmilor, precum update-ul Andromeda de la Meta și bugetele pun presiune pe creativitate, noi aducem psihograficele ca pe o superputere pentru strategi și creativi deopotrivă.
Astfel deschidem un nou spațiu pentru empatie și idei curajoase. Nu înlocuim intuiția umană, ci o augmentăm cu o perspectivă științifică, pentru ca fiecare mesaj să-și atingă potențialul maxim," explică Tudor Birlea, CEO și cercetător în științe comportamentale, Freya Sense
.

 

De la insight la impact: Studiu de Caz

Eficiența soluției este demonstrată prin rezultate în mai multe industrii, de la branduri regionale până la unicorni din tehnologie și multinaționale.

Spre exemplu, campania unui asigurator european rezulta in conversii scăzute, deși produsul era inovator și demonstrabil relevant, pe baza studiilor de piață.

Diagnosticul Cauzal: Analiza a relevat că mesajele raționale vizau utilizatorul final, dar decizia de cumpărare era declanșată de un “influencer emoțional” din familie (partener sau părinte).

Calibrarea Narativă: Mesajul a fost ajustat pentru a rezona cu acest factor de decizie ascuns, adaptându-l la emoția potrivită și pozitionandu-l psihografic pentru a rezona cu influencer-ul targetat.

Rezultatul: Campania recalibrată a generat o creștere a conversiilor de 5.8 ori în 90 de zile, validând atât metodologia, cât și impactul direct în business.

 

Modelul de parteneriat cu agențiile

Freya Sense operează printr-un model de parteneriat cu agențiile, pentru că integrarea in operațiunile acestora merge mai departe de posibilitatea de a prezice reacțiile audiențelor.

Ca instrument de diagnostic și segmentare psihografică, Freya Sense analizează 10 factori cognitivi și subconștienți - cum ar fi triggerii emoționali preciși - pentru audiențe custom. În domeniul intervențiilor comportamentale, operaționalizează calibrarea emoțională și poziționarea psihografică, concepte altfel abstracte.

Agențiile interesate să afle cum pot folosi modelul cauzal Freya Sense pentru a-și consolida valoarea strategică pot testa gratuit veridica.freyasense.com. Pentru demonstrații live, agențiile interesate sunt invitate la următorul Private Briefing din 27.11.2025, București - detalii pe website-ul freyasense.com în secțiunea evenimente.

 

Freya Sense este o soluție de persuasion tech și audience intelligence

Misiunea Freya Sense este să sprijine end-to-end creșterea eficacității campaniilor de comunicare, explicând cum decid oamenii și cum pot fi influențate aceste decizii. Fondatorii – un cercetător în științe comportamentale cu studii postuniversitare la Cambridge și un strateg cu experiență în conducerea propriei agenții – îmbină rigoarea științifică cu experiența practică.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related