Arena publicitarilor inspirati de marketing

Zece oameni de publicitate au participat ieri, in cadrul sectiunii "Marketing Arena", la un altfel de pitch, pus la cale de catre Evensys, compania organizatoare a conferintelor Inspire 2008. Publicitarii au fost provocati sa gaseasca o idee legata de noile tendinte din marketing si business pe care o vad pusa in practica in anul 2008. Regulamentul, prezentat la inceputul sesiunii de Stefan Stroe, Strategic Planning Director la Starcom si moderatorul acestei sectiuni, a permis fiecarui vorbitor sa-si expuna ideea timp de 10 minute, cei prezenti in sala avand la dispozitie un numar la care puteau trimite SMS-uri pentru a vota cele mai inspirate propuneri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MVcom

Motion Vision Communication sau pe scurt MVcom este prima companie de Marketing Experiential din Romania. Sub deviza “Experiences On The Move” ofera atat strategie cat si implementare pentru... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related