Minimartiada Fructelor, un proiect Walmark by Lowe PR

Lowe PR semneaza una dintre cele mai ample campanii educationale ale primaverii: Minimartiada Fructelor, al carei principal obiectiv a fost de acela de a populariza importanta unui stil de viata sanatos catre elevii claselelor primare din scolile bucurestene.

"A fost pentru Lowe PR una dintre cele mai interesante activitati de comunicare derulate in prima parte a anului. Am avut un public extrem de exigent, adevarati lideri de opinie in orice familie: copiii. A fost o reala provocare sa gasim metodele portivite pentru a le atrage atentia, pentru a le starni curiozitatea si pentru a-i convinge ca meritam increderea lor", spune Raluca Mihaila, Events Manager Lowe PR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Sectiune



Related