Carmen Simion "conduce" un super Renault

Absolventa a Facultatii de Geografie - Engleza din cadrul Universitatii Bucuresti, Carmen Simion "conduce" in calitate de Account Director contul de comunicare al uneia dintre cele mai cunoscute marci din istoria auto, Renault, client pe care agentia de publicitate Publicis Romania il are in portofoliu inca din 1996.

Dupa 3 ani de profesorat, timp in care a predat engleza la Liceul Petru Rares din Piatra Neamt, Carmen a hotarat ca este timpul pentru schimbare si a urmat cursurile scolii postuniversitare de la Facultatea de Stiinte ale Comunicarii in Masa - SNSPA, in 1995 obtinand licenta in stiintele comunicarii. Si-a inceput cariera ca asistent relatii publice lucrand la lansarea celei mai mari televiziuni particulare din Romania, PRO TV. In 1996 a intrat pentru prima data intr-o agentie de publicitate de mici dimensiuni, Ideas Inc, aici coordonand contul Assos si ocupandu-se de organizarea primelor rave-party-uri din Romania dar si a primelor concerte "live" din tara.
Dupa un an de zile a fost primita in echipa de client service de la Scala JWThompson ca Account Executive, unde timp de 5 ani de zile s-a ocupat de multe conturi printre care: Sovereign, Connex, Dialog, Campari, Unilever si multe altele. In 2002 pleaca la Graffiti BBDO ca Account Director pe contul Pepsi, unde a facut echipa si cu oamenii de PR, iar de la inceputului lui 2005 accepta marea provocare pe care i-a oferit-o agentia Publicis Romania, si anume contul Renault.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related