Propaganda a realizat o noua campanie pentru Napolact

Napolact introduce pe piata locala prima gama de iaurturi cu dulceata. Noua gama Napolact este promovata printr-o campanie TV realizata de agentia Propaganda. Spotul va fi difuzat la nivel national pe principalele canale TV incepand din 23 iunie.

Spotul prezinta intr-o atmosfera calduroasa deliciul gusturilor uitate de odinioara. Copiii jucausi inca se pot bucura de natura si de bunatatile pregatite de bunica chiar si in contexul vietii alerte. "Spotul reprezinta o privire in trecut si totodata o reinviere a emotiilor si gusturilor de mult uitate dar speciale in continuare prin savuroasa lor simplitate", au declarat reprezentantii Napolact

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Sectiune


Comentarii

Sarina Saru
acum 15 ani
Propaganda a facut o treaba extraordinara cu brandul Napolact. A reusit sa ii creeze o noua imagine, placuta, orientata catre traditie si natural, lucru absolut minunat in conditiile in care consumatorul roman este din ce in ce mai constient de faptul ca produsele de pe piata au multi conservanti si este in cautare de produse proaspete, cat mai naturale.

In ceea ce priveste iaurtul cu dulceata de nuci care a fost si este in continuare intens promovat...este o mare gafa din partea celor de la Napolact. Nu produsul in sine (care este foarte gustos, dar ar putea sa mai umble putin la pigmenti...verdele e cam fake), ci distributia lui. In magazinele care distribuie produse Napolact (fie ele mass-markets sau magazine alimentare aflate la coltul blocului), acest produs lipsete cu desavarsire...Ar trebui ca cei de la Napolact sa isi rezolve aceasta problema, intrucat dezamagesc consumatorii.



Branded


Related