Un ameste de variabile, incluzand locatii, marfa, mijloace de comunicare, pret, servicii, atribute fizice si personal, care formeaza componentele de marketing strategic al retailing-ului
the mix of variables, including location, merchandise, communications, price, services, physical attributes and personnel, which form the overall strategic marketing components of retailing.



![[Case Study] Cum gestionezi o campanie integrată când piața e suprasolicitată: insight-uri din Beko “Beyond Built-In” 2025](https://media.iqads.ro/2025/11/beko-beyond-2025-integrated-media-campaign-by-zitec-cover-410.jpg)




![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)
















![[Rewind & Play] Ciprian Dron: Brandurile vor trebui sa munceasca mai mult, sa fie mai dinamice, sa isi asume o cota mai mare de risc, pentru ca altfel vor intra in recesiune](https://media.iqads.ro/2024/11/ciprian-dron-bloom-20ani-cover-410.jpg)















