In cadrul strategiei de creatie publicitara, element motor al mesajului de comunicatie, ideea centrala pe care mesajul este construit, in baza unor criterii de originalitate, exclusivitate, capacitate de evocare - cum ar fi: hiperbola, analogia, simbolul etc. Obiectiv: obtinerea unui impact puternic asupra audientei in scopul incitarii la cunoasterea marcii, credibilitate, exclusivitate in privinta beneficiilor obtinute de consumator s.a.



![[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi](https://media.iqads.ro/2025/01/liviu-2-cover-410.jpg)










![[Comunicare ca la carte] Bianca Cheregi: Cultura Internetului este o a doua natură a studenților, de aceea abordez teme precum limbajul în social media în cursurile mele](https://media.iqads.ro/2021/11/bianca-cheregi1-cover-410.jpg)



![[Regizor în 30 sec] Germain Kanda: Pentru majoritatea reclamelor a fost necesar să filmăm o variantă în care personajele purtau mască și încă una fără mască](https://media.iqads.ro/2021/04/fotojet-2021-04-15t111058-346-cover-410.jpg)



![[SoMe 2020] Irina Serbulea: Se comunică foarte grijuliu în social media. E mai simplu și mai eficient ca niciodată să taxezi gafele brandurilor](https://media.iqads.ro/2020/07/index1-cover-410.jpg)






![[Seniori de agentie] 12 ani de publicitate in 3 salturi pentru Andrei Munteanu (Graffiti BBDO)](https://media.iqads.ro/2018/11/46777042-314497156062456-3910427080008925184-n-cover-410.jpg)










