[Studiu de caz] Grand Effie Romania 2012: Pepsi-Cola - "Si ieri. Si azi", creata de Graffiti

[Studiu de caz] Grand Effie Romania 2012: Pepsi-Cola - "Si ieri. Si azi", creata de Graffiti

Pepsi a detronat pe parcursul verii trecute competitorul Coca-Cola ca urmare a campaniei "Si ieri. Si azi" creata de Graffiti BBDO. Dar comunicarea pe conceptul "Parintii tai au fost la fel de cool ca tine" nu numai ca a adus brandului o crestere in vanzari, dar a adus si agentiei premiul Grand Effie Romania 2012. Vedeti in studiul de caz care a fost provocarea, ce concept creativ a fost ales, cum a fost implementat si ce rezultate au fost obtinute.

Campanie: Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi.

Client: PepsiCo

Agentie: Graffiti BBDO

Medium: TV, Outdoor, Online, In-store, Ambient

Perioada campaniei: Iunie - August 2011

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related