Inna si Pepsi aleg cea mai buna idee de petrecere propusa intr-o aplicatie de Facebook

Pe platforma "Refresh your world", Pepsi Romania si Graffiti BBDO au lansat pe Facebook o competitie de proiecte creative, cu mesajul "Pepsi si Inna dau un refresh vietii de clubber!", informeaza un comunicat emis de GMP PR.

Competitia premiaza cu un tratament VIP la unul dintre concertele din strainatate ale Innei cea mai buna idee de petrecere dintre cele propuse de utilizatori pe pagina de Facebook Pepsi Romania intre 1 si 12 septembrie. Participantii trebuie sa se inscrie folosind aplicatia de pe pagina, unde prezinta si argumenteaza ideea lor de petrecere, urmand sa stranga cat mai multe voturi. Cele mai populare 10 idei vor fi apoi evaluate intre 13 si 15 septembrie de Inna, care va alege castigatorul competitiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related