Primul spot TV Pepsi in care apare Inna: cel din promotia "Milioane de premii rapide pentru zile toride"

Primul spot TV Pepsi in care apare Inna: cel din promotia "Milioane de premii rapide pentru zile toride"

Inna va fi imaginea Pepsi in Romania, incepand cu promotia "Milioane de premii rapide pentru zile toride” care se desfasoara la nivel national in perioada 7 iulie – 22 august 2011, potrivit unei informari din partea GMP PR. Campania va fi comunicata online (www.facebook.com/PepsiRomania), prin intermediul ambalajelor, prin spot TV, print si prin POSM. Comertul traditional se va desfasura prin canalele Super/Hyper, Cash&Carry si Discounteri. Spotul a fost realizat de Graffiti BBDO.

In spot, Inna este suprinsa in zona Universitate, aruncand un capac de Pepsi in fantana si sperand sa fie printre castigatorii de vara asta. Cantareata anunta apoi ca "Vara asta Pepsi implineste dorinte si te racoreste pe loc cu milioane de sticle cu 0,5 litri”. Dupa care pocneste din degete si apar sute de sticle Pepsi, spunand ca "Sunt atat de multe capace castigatoare ca n-ai nevoie de noroc”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related