Generația care va stinge cel mai mare NU

Generația care va stinge cel mai mare NU

Despre generațiile de azi, lumea n-a ajuns nici acum la consens. Ba se aiuresc pe la toate festivalurile, ba stau legați de telefoane, n-au simț practic și nici interes pentru realitate; în schimb zburdă printre tehnologii și observă cum funcționează lumea din jur, chiar accesată mai mult prin filtre digitale. Dar printre toate variațiile cuprinse în termenul generic "tineri", se observă clar un #spiritliber. Tinerii nu se preocupă nici cu laudele, nici cu criticile; nu au nevoie. Pentru că știu cine sunt; și știu ce vor.

Mesaj pe care îl transmit răspicat lumii întregi, într-o campanie realizată de Pepsi România și KUBIS, care ajunge la punctul culminant luni, 12 august, de la ora 19.00 în Parcul Herăstrău. Haideți mai jos și vedem cum.

Mai sus sunt câteva dintre cele aproape 800 de povești reale pe care tinerii au ales să le împărtășească pe platforma dinpasiune.ro, lansată de Pepsi România în urmă cu câteva săptămâni. De unde atâtea, vă întrebați?

Dintr-o întrebare bine plasată, care a generat răspunsuri autentice din partea unei generații căreia i s-a spus (poate în repetate rânduri) că nu va reuși acolo unde și-a propus. La nivel colectiv, au format un manifest împotriva NU-ului pe care prăpăstiile dintre generații ori neîncrederea celor din jur l-au pus ca barieră în calea unor pasiuni poate mai netradiționale; deloc imposibile, în schimb.

Dar, la început, totul a plecat de la ce părea să fie o ediție limitată de doze personalizate pentru tinerii care își trăiesc viața #dinpasiune; aici câteva dintre ele:

 

"Cum foarte frumos spune și sloganul brandului, Pepsi înseamnă DIN PASIUNE. Adică vorbește cu oamenii care nu doar că au pasiuni, ba chiar fac totul pentru a le urma.  Și exact pentru acești oameni, Pepsi a lansat o ediție limitată de doze cu mesaje inspirate de pasiunile lor. 

Iar ce unește oamenii de această colecție este, de fapt, puterea lor de a fi îndeajuns de încăpățânați încât să nu lase niciun obstacol să le stea în cale. Pe scurt, vorbim cu generația care reușește să pună pasiunea înaintea oricărui NU".
Echipa KUBIS.

 

Concomitent cu lansarea platformei dinpasiune.ro, la intrarea dinspre Charles de Gaulle a Parcului Herăstrău apărea un panou nebranduit, cu o dedicație clară - "Pentru cei care NU știu ce vor" - dar și cu un substrat. La o privire mai atentă, descopereai că "NU"-ul de pe panou e format din beculețe roșii aprinse, mai precis, 1.000 la număr.

 

"Pentru că avem încredere în această generație, am provocat oamenii să stingă ad litteram un NU dintr-un OOH, direct cu povestea pasiunii lor de neînvins.  Am ales să facem acest OOH non-branded, tocmai pentru a lăsa oamenii să se focuseze la mesaj mai mult decât la brandul din spate".
Echipa KUBIS.

 

Cei care urmau invitația de pe panou și se îndreptau către platforma dinpasiune.ro întâlneau același mesaj, urmat de un context mai larg:

 

Cu fiecare poveste împărtășită, unul dintre beculețele de pe panoul din Parcul Herăstrău se stinge și el. Inspirați de experiențele unor influenceri ca Ana Morodan sau jucătorii echipei FC Viitorul, în ultimele săptămâni tinerii și-au spus poveștile de reușite în ciuda criticilor și descurajărilor primite din jur. 

 

Și o pot face în continuare, toate se strâng ordonat în galeria pasiunilor de pe platforma dedicată. Iar cum se vor atinge 1.000 de povești inspiraționale, așa se va stinge și cel mai mare NU. Ultimul beculeț e, însă, rezervat. 

Cum spuneam la început, luni de la ora 19.00 în Parcul Herăstrău, trupa The Mono Jacks va susține concertul care va stinge ultimul beculeț, iar panoul va afișa un adevăr despre această generație, formată din oameni care știu ce vor. 

 

"Cu ediția limitată de doze și sticle 0.5 Pepsi cu mesaje inspirate de pasiunile oamenilor, ne-am propus să arătăm că, atunci când ne urmăm pasiunea sau gustul preferat, nu înseamnă doar că acceptăm o provocare. Este vorba și de atitudinea celor cu spirit liber, care reușesc să depășească toate obstacolele din calea pasiunii lor.

Campania, bazată pe un mix inovativ între offline și online, nu doar că se potrivește brandului Pepsi în ansamblu, dar vine, natural, în susținerea sloganului mișcării noastre globale: DIN PASIUNE, prin care spunem să dăm totul pentru lucrurile pe care le iubim cu adevărat. Și să inspirăm alți oameni, la rândul nostru, să-și urmeze visurile".
Echipa Pepsi Romania.

 

Echipele participante

Echipa Pepsi:

Adriana Nestoriuc – Beverages Marketing Activation Manager
Iuliana Dragomir – Sr. Brand Manager Pepsi
Georgiana Nițu – Jr. Brand Manager Pepsi
Laurențiu Ion – Beverages Digital Marketing Manager
Irina Perju – Beverages Digital Specialist

Echipa KUBIS:

Alin Marghidanu: Creative Director
Carina Toma: Group Creative Director
Maria Teodorof: Group Creative Director
Marius Goleanu: Art Director
Victor Firan: Art Director
Talida Cristea: Client Service Director
Ada Gheorghiu: Account Director
Alina Stanciu: Sr. Account Manager
Sebastian Luba: Head of Social Media
Stefania Bercu: Strategic Planner
Stefan Chiritescu: Head of Strategy
Daniel Placinta: Chief Technology Officer
Dani Ivan: Senior Front-End Developer
Ionut Avadanei: Director of Photography 
Marian Ciungu: Editor

Echipa OMD:

Razvan Meirosu – Media Director
Cristina Filipeanu – Media Manager
Mihnea Pretorian – Digital Director
Dana Constantin – Digital Manager
Adela Bozgan – Digital Executive

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related