Peste 170 de înscrieri în competiția Internetics 2019

Peste 170 de înscrieri în competiția Internetics 2019

Cea de-a XIX-a ediție a competiției Internetics a înregistrat cele mai multe înscrieri din ultimii ani. Peste 170 de campanii au fost înscrise în competiția care premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online.

Competiția Internetics 2019 reunește anul acesta 35 de agenții și companii participante, pentru 61 de branduri: 50s Digital | Bright Agency | Cheil Centrade România | Code for Romania | Cohn&Jansen JWT | FCB Bucharest | FRACTAL Communications | GMP+WEBSTYLER | Golin România | Graffiti PR | Heist Industries & United Media | Jazz Communication | Kubis | Leo Burnett | LIDL | MAINSTAGE - THE AGENCY | Marks | MediaCom România | Most Wanted Advertising | MRM // McCann | MSL The Practice | MullenLowe Profero | MullenLowe România | pastel | Publicis România | Rusu+Borțun | Sector 7 | Snapshot PR | SPIDER Group | Starcom | Sunshine Digital | The Mansion Advertising | Tuio | V8 INTERACTIVE | WorkHorse.

Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Digital Platforms”, cu 79 de lucrări înscrise, urmată de „Digital Strategies”, cu 56 de înregistrări în concurs și „Interactive Campaigns”, cu 38 de înscrieri.

Secțiunile cu cele mai multe înscrieri din competiție sunt: Online PR Special Projects - 26 de înscrieri; ONLINE BRANDED CONTENT – 25 de lucrări de evaluat și DIGITAL BRAND EXPERIENCE, cu 13 proiecte.

Brandurile participante în competiție sunt: 7UP | Albalact | Always | Ambasada Sustenabilității | ANAIS Association | Apollo111 Barul & Terasa | Autism Voice | Ballantine’s | BCR Merit Card | Beko | BERGENBIER | Burger King | Cămara Noastră | Catmobile | Coca-Cola | CORONA | Durex | European Women Alliance / EWA | FAN Courier | FIFA 20 | George | Gillette | Grundig | HBO GO | Kaufland | KFC | KFC Garlic Sauce | Kinder Felie de Lapte | LIDL | Logitech G502 LIGHTSPEED | MagneVie Stress Resist | Mandy Foods | Matache Măcelaru | Mega Image | Mega Mall | OLX România | Oral-B | Orange | Orbit | P&G brands | Paul | Pepsi | Peroni Nasto Azzurro | Philips OneBlade | Polonia100 | PressOne | Provident | Remington | Rock FM | Rom | Samsung | Sprite | Stanleybet | Tech for Social Good, a platform of Code for Romania | Tedi | Telekom | Timișoreana | Tymbark | UniCredit Bank | Ursus Cooler | Ursus Premium.

În perioada următoare, specialiști în comunicarea digitală, de la profesioniști în marketing, media, consultanţi, researcheri la publisheri vor evalua proiectele înscrise și vor acorda trofee de Gold și Silver pe fiecare secțiune de concurs. Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, va fi Preşedintele Juriului Internetics 2019.

Agenția care acumulează cele mai multe puncte obține titlul de „Agency of the Year”. Compania care dovedește cea mai eficientă și creativă prezență în mediul online va fi recompensată și în acest an cu titlul „Digital Client of the Year”.

Gala de premiere Internetics va avea loc în data de 18 noiembrie 2019, la Ateneul Român.

Festivalul este susținut de Absolut, Coca-Cola, glo, illy și YouTube.
Parteneri media: Biz, Pagina de media, IQads, SMARK.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MediaCom

At MediaCom, we believe in People First, Better Results.We help people, brands and businesses unlock their growth potential. Growing brands is harder than ever. Economies are unstable. Retailers, shareholders and... vezi detalii »

Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 14 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related