Peste 170 de înscrieri în competiția Internetics 2019

Peste 170 de înscrieri în competiția Internetics 2019

Cea de-a XIX-a ediție a competiției Internetics a înregistrat cele mai multe înscrieri din ultimii ani. Peste 170 de campanii au fost înscrise în competiția care premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online.

Competiția Internetics 2019 reunește anul acesta 35 de agenții și companii participante, pentru 61 de branduri: 50s Digital | Bright Agency | Cheil Centrade România | Code for Romania | Cohn&Jansen JWT | FCB Bucharest | FRACTAL Communications | GMP+WEBSTYLER | Golin România | Graffiti PR | Heist Industries & United Media | Jazz Communication | Kubis | Leo Burnett | LIDL | MAINSTAGE - THE AGENCY | Marks | MediaCom România | Most Wanted Advertising | MRM // McCann | MSL The Practice | MullenLowe Profero | MullenLowe România | pastel | Publicis România | Rusu+Borțun | Sector 7 | Snapshot PR | SPIDER Group | Starcom | Sunshine Digital | The Mansion Advertising | Tuio | V8 INTERACTIVE | WorkHorse.

Categoria cu cele mai multe înscrieri este „Digital Platforms”, cu 79 de lucrări înscrise, urmată de „Digital Strategies”, cu 56 de înregistrări în concurs și „Interactive Campaigns”, cu 38 de înscrieri.

Secțiunile cu cele mai multe înscrieri din competiție sunt: Online PR Special Projects - 26 de înscrieri; ONLINE BRANDED CONTENT – 25 de lucrări de evaluat și DIGITAL BRAND EXPERIENCE, cu 13 proiecte.

Brandurile participante în competiție sunt: 7UP | Albalact | Always | Ambasada Sustenabilității | ANAIS Association | Apollo111 Barul & Terasa | Autism Voice | Ballantine’s | BCR Merit Card | Beko | BERGENBIER | Burger King | Cămara Noastră | Catmobile | Coca-Cola | CORONA | Durex | European Women Alliance / EWA | FAN Courier | FIFA 20 | George | Gillette | Grundig | HBO GO | Kaufland | KFC | KFC Garlic Sauce | Kinder Felie de Lapte | LIDL | Logitech G502 LIGHTSPEED | MagneVie Stress Resist | Mandy Foods | Matache Măcelaru | Mega Image | Mega Mall | OLX România | Oral-B | Orange | Orbit | P&G brands | Paul | Pepsi | Peroni Nasto Azzurro | Philips OneBlade | Polonia100 | PressOne | Provident | Remington | Rock FM | Rom | Samsung | Sprite | Stanleybet | Tech for Social Good, a platform of Code for Romania | Tedi | Telekom | Timișoreana | Tymbark | UniCredit Bank | Ursus Cooler | Ursus Premium.

În perioada următoare, specialiști în comunicarea digitală, de la profesioniști în marketing, media, consultanţi, researcheri la publisheri vor evalua proiectele înscrise și vor acorda trofee de Gold și Silver pe fiecare secțiune de concurs. Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, va fi Preşedintele Juriului Internetics 2019.

Agenția care acumulează cele mai multe puncte obține titlul de „Agency of the Year”. Compania care dovedește cea mai eficientă și creativă prezență în mediul online va fi recompensată și în acest an cu titlul „Digital Client of the Year”.

Gala de premiere Internetics va avea loc în data de 18 noiembrie 2019, la Ateneul Român.

Festivalul este susținut de Absolut, Coca-Cola, glo, illy și YouTube.
Parteneri media: Biz, Pagina de media, IQads, SMARK.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related