Articole care fac referire la Always
Impactul schimbărilor climatice văzut prin ochii unei familii mongole – „The Wolves Always Come at Night” câștigă Grand Prix - Alpin Film Festival 2025
Xiaomi anunță Reducerile de Sărbători, cu smartphone-urile, tabletele și dispozitivele smart ale momentului la prețuri speciale
Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management
RTB House: De la Black Friday la Black November - Ghidul campaniilor de succes în perioadele campaniilor de reduceri
Romanian Jewelry Week 3.0 - 190 designeri de bijuterie contemporană, 9 expoziții colective, 6 locații culturale din București
Dorian Ilie: Companiile și brandurile au înțeles că oamenii se schimbă, că vremurile se schimbă, că efectiv nu contează cât de minunat e un produs sau serviciu, dacă valorile nu sunt unde trebuie
În fiecare agenție, există un glass-ceiling care e mereu acolo și despre care nu vorbește nimeni, pe care doar împreună putem să-l eliminăm treptat
Amanda Coleman: When a crisis happens people want those involved in the situation to say something, to recognise what has happened and where there is some culpability admit it and say sorry
[A fost odată în digital] Ana Bărăităreanu: Atunci “cucereai internetul”. Toate case-urile de festival erau cu #first. First video gaming FB app, first parallax website, first API integration platform, first first
75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la același nivel cu bărbații. Head&Shoulders România crede că nimic un ar trebui să-ți stea în cale indiferent de visul tău. Performanța este genul tău!
57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
L.L.A.M.A, prima minifigurină LEGO care semnează cu o casă de discuri, lansează un single alături de NE-YO și Carmen DeLeon
[2020. Ghid de supravietuire] Iulian Barbulescu: Cand eroul este supus unei incercari, el face mult mai mult decat sa supravietuiasca. Se transforma si devine altceva
[Start în creație] Victoria Adam: Generația Y din care fac parte este una care trăiește repede. E grăbită, nerăbdătoare, își dorește totul aici și acum
Procter & Gamble a primit distincția “Brand Marketer of the Decade", pentru creativitatea reclamelor sale, în cadrul festivalului Cannes Lions
[Start in creatie] Miruna Potop și Silvana Frinculescu: Să îngropăm din clișee, surprize, beneficii și headline-uri scrise ca hashtag
P&G și brandurile sale își unesc forțele cu Crucea Roșie Română, pentru a susține sistemul medical și comunitățile afectate pe durata pandemiei de COVID-19
Fake news, relevanta si incredere: teme majore de discutie la European Communication Summit, editia 2019
IN2 SABRE Awards EMEA 2019: 3 campanii castigatoare in categoriile lor, alte 9 Certificate de Excelenta pentru PR-ul romanesc
[Noii publicitari] Alexandra Ciobanu (Interactions), de la joaca in publicitate la joaca serioasa in publicitate
Oana Dorobanțu și tricourile ei feministe: Am tot văzut oameni cu inscripții KINDNESS, ANGEL, TAKE IT EASY, care țipau la alții
BIEFF 2018 prezintă primul Spotlight Berlinale din România: Noi perspective asupra realității contemporane
A teaser on Creativity by Yasuharu Sasaki presented by Ursus. “If a person has curiosity, he or she will constantly gain a new perspective for great ideas”
[FIBRA#2 Jury] Till Eckel (Jung von Matt): Be calm and focus on having ideas. No matter what the marcom industry happens to be talking about at the moment
Marc Pritchard, Chief Brand Officer, P&G: publicitatea poate promova egalitatea de gen, prin vocea sa creativa si puternica
[Mini-publicitate] Carmen Tiderle (Directia Creativa): Ma enerveaza lipsa insight-ului. Si faptul ca reclamele ii subestimeaza pe copii













![[UPDATE] Agentiile romanesti nominalizate la EMEA SABRE Awards 2019](https://media.iqads.ro/2019/04/45118173-10161251192805271-5402437356441567232-o-cover-410.jpg)
![[Actualizare] Inca un apel catre branduri: Nu mai hraniti Fake News](https://media.iqads.ro/2018/06/a3rtv800-cover-410.jpg)
![[Cannes Report '18] Prima zi: David Droga cel uman si cateva petreceri](https://media.iqads.ro/2018/06/collagecostin-cover-410.jpg)





![[YouTube Ads Leaderboard: Cannes 2016] Top 10 cele mai populare spoturi vizionate la nivel global de la Cannes 2015 si pana in prezent](https://media.iqads.ro/2016/06/collageclash-cover-410.jpg)










