Articole care fac referire la Digital Strategist
Saatchi & Saatchi și editura Nemira lansează „Restart la Povești”, o inițiativă menită să readucă magia poveștilor în grădinițe și în școli
Magnum lansează “The Crack Hunt” – prima activare de gaming care transformă un sunet într-o poftă irezistibilă de înghețată
Saatchi & Saatchi câștigă pitch-ul ING Bank România și devine partener strategic pentru următorii 3 ani
Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale
Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania
Saatchi & Saatchi și 7DAYS lansează primul tool digital din România prin care îți poți afla ADN-ul muzical
Magnum și The Geeks lansează Magnum Vibe Royale: Înghețata și Gamingul se întâlnesc într-un game show unic
Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE
Next Advertising și Hermosa lansează campania Atelierul de complimente - o invitație dedicată tuturor femeilor ce încurajează schimbul sincer de aprecieri
Next Advertising și FRF lansează Modele de Femeie 2023. O campanie pentru normalizarea prezenței femeilor în fotbal și oriunde, semnată de Naționala Feminină de Fotbal a României
VOLA și Saatchi & Saatchi România lansează primul data tool de prognoză a intensității polenului de ambrozie din București
În urma procesului de rebranding derulat de Brandocracy, The Digital innovation Hub in Transilvania și-a lansat miercuri noua identitate vizuală, în cadrul IQDigital Summit Cluj
SocialPedia 47: Totul despre Strategie în Social Media cu Adriana Georgescu, Andra Nistor și Alex Dincovici
Provocarea Flight Festival și Mullen România: FLY BEYOND THE SUNSET, la singurul festival de edutainment din România
[A fost odată în digital] Adriana Georgescu: Consumatorii „s-au prins” că, odată cu social media, brandurile pot fugi, dar nu se pot ascunde și atunci a început să prindă formă ideea de „brand accountability”
[Gen Z] Andreea Apostoliu & Codrin Badescu: Omul Z este o ființă hipercognitivă, un digital native și un cameleon care nu vrea să se limiteze la un singur fel de a fi
[Cine a furat Craciunul] Andrada Ionescu: Anul 2020 a adăugat destul de mult la capitolul emoție pentru sărbători
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
[Cu toţii pe Tik Tok] Andreea Apostoliu: S-a diferențiat prin realitatea necosmetizată. Dacă pe Instagram totul era perfect, aici erai într-un univers aproape grotesc
[SoMe 2020] Andrada Ionescu: Generațiile tinere din întreaga lume sunt mai omogene decât au fost vreodată și Social Media a jucat un mare rol aici







































