Next Advertising și Hermosa lansează campania Atelierul de complimente - o invitație dedicată tuturor femeilor ce încurajează schimbul sincer de aprecieri

Next Advertising și Hermosa lansează campania Atelierul de complimente - o invitație dedicată tuturor femeilor ce încurajează schimbul sincer de aprecieri

"Ce frumoasă ești azi!” e un compliment ce s-a auzit cel puțin o dată pe zi în biroul Next Adveritising în primele luni din 2024, atât în interes de serviciu cât și în loc de bună dimineața, între colege. Am lucrat intens la prima campanie de comunicare a celui mai proaspăt brand din portofoliul nostru, HERMOSA, iar asta a generat zâmbete largi în fiecare zi.

HERMOSA este o afacere de familie lansată în 1994, la Brăila. O poveste începută în inima unei familii pasionate de frumos, creativitate și culoare. HERMOSA a evoluat de la un mic atelier de design la un business din ce în ce mai solid pe piața de fashion și a ajuns în curtea noastră creatiă pentru prima campanie de brand. Un loc potrivit, zicem noi, pentru că ne plac și hainele, și începuturile.

Atelierul de complimente este prima campanie de comunicare integrată din viața brandului HERMOSA. Sunt extrem de încântată ca noi, Next, suntem partenerul alături de care face acest pas important și privesc cu entuziasm procesul dezvoltării sale, aflat abia la început, însă căruia îi conturăm deja un parcurs frumos. Luna martie a adus în agenție o energie efervescentă, de încurajare și susținere; totul în jurul complimentelor. Recomand introducerea complimentelor în rutina zilnică; oferă încredere în sine și multă poftă de viață. , Raluca Toma, Account Director.

Hainele HERMOSA se fac remarcate în dulapurile româncelor prin culori, prin croiuri actuale și pattern-uri îndrăznețe. Acestea au fost atributele pe care am construit o campanie de imagine plină de culoare, ce invită la dialog. Odată ce am început să lucrăm pe brief, am început să recunoaștem femeia HERMOSA pe stradă, în metrou, prin vecini, în agenție. Cum o recunoaștem? În primul rând, după stilul foarte increzator, dar și după hainele colorate pe care le poartă cu eleganță, fără să îi fie teamă să iasă în evidență. Această fotografie făcută de Community leaderul-ul nostru, Ileana Sebe, care a surpins-o pe femeia HERMOSA în Piața Victoriei din București în timp ce ne întorceam de la o întâlnire ne-a servit drept inspirație când ne-am aventurat în profunzimile creative pentru a pescui ideea potrivit pentru campania de brand.

Într-o perioadă în care zgomotul cotidian tinde să acopere cele mai frumoase gesturi și cuvinte, HERMOSA readuce în prim-plan un element esențial al interacțiunilor umane: complimentele.

HERMOSA. Atelierul de complimente este o invitație dedicată tuturor femeilor ce încurajează schimbul sincer de aprecieri.

HERMOSA este un brand de fashion plin de culoare iar complimentele sunt ca și o extensie a lui naturală. Rezultă o campanie curată, ludică, efervescentă și... FRUMOASĂ.

Copy-ul este aici esența, croit în jurul hainelor, iar textilele pline de viață ale brandului colorează identitatea vizuală a proiectului. Trebuie să recunosc că citind zi de zi tot arsenalul de cuvinte amintite de campanie am lucrat mai mereu cu zâmbetul pe buze și o remarcă precum „Ești superbă azi!” a ajuns la ordinea zilei în agenție. Atenție! Complimentele sunt contagioase!”, Cristina Cazacu, Senior Art Director.

Încă de la început campania și-a propus să creeze o conexiune emoțională puternică între consumatoarele HERMOSA, să promoveze susținerea reciprocă, să încurajeze conversațiile pozitive între femei și să încurajeze exprimarea aprecierii sincere. La ce bun sa tii gandurile bune doar pentru tine? :)

Într-o societate în care femeile sunt adesea comparate și în care competiția este încurajată, credem că susținerea între femei poate contracara această mentalitate nocivă. Așadar, prin "Atelierul de Complimente", HERMOSA invită femeile să împărtășească complimente sincere. Prin intermediul acestui schimb de aprecieri, HERMOSA își propune să creeze un lanț de sprijin și încurajare între femei, promovând în același timp o cultură a pozitivității și a încrederii de sine. Credem astfel că brandul HERMOSA creează un spațiu sigur și prietenos în care femeile se vor conecta și se vor încuraja reciproc pe termen lung.

Un proiect pozitiv și fără fițe, lucrat cu oameni care ne plac, pentru un client care ne place. Pilotul pare deja un succes, de abia așteptăm episoadele următoare.”, Maria Ionescu, Head of Copy

O serie de inițiative în mediul online, cu precădere în social media, vor fi lansate cu scopul de a promova schimbul de complimente. Pentru a participa la "Atelierul de Complimente" și pentru a fi parte din această campanie, clientele HERMOSA sunt încurajate să împărtășească complimente sincere și inspiraționale pe rețelele de socializare folosind hashtag-ul #AtelierulDeComplimente și să se alăture conversațiilor pozitive în comunitatea online HERMOSA.

Am păstrat pentru final un compliment special pe care vrem să îl facem echipei de la client care a primit cu entuziasm și recunoștință tot ceea ce am avut de oferit creativ brandului HERMOSA. Este o campanie construită pe o relație de încredere iar asta se vede în rezultat. „Radu, ce client mișto ai fost și azi!”

„O poveste atât de frumoasă precum cea a HERMOSA merită să fie completată (sau complimentată?) de o comunicare pe măsură. Am știut de la început că fundația este de foarte bună calitate – de la atenția la fiecare detaliu din business, la tot ce ține de produs – croiuri și design adaptat femeilor din România, materiale de cea mai bună calitate într-o piață în care asta devine tot mai greu de susținut, servicii excelente în toate punctele de interacțiune cu clienții și până la magazinele în care nu te poți abține să nu intri. Întrebarea a fost cum ducem totul la nivelul următor, maximizând impactul pe care îl putem avea, dată fiind presiunea de pe toate fronturile a Goliaților din categorie. Răspunsul, credem noi, a fost relevanța. Iar Next ne-a înțeles din start – pasiunea, motivația, ambiția de a ajunge în vârf, nevoile și, nu în ultimul rând, brandul. Am făcut clic rapid cu soluția pe care ne-au propus-o și astfel a luat viață #atelieruldecomplimente. Și ca leapșa să nu rămână neîntoarsă – „Next, you rock! Să vezi noi cu cât interes așteptăm episoadele următoare...” :) Radu Dumitrescu, Marketing Director.

Cititorule IQads, ne-ai făcut ziua mai bună că ai ajuns până aici. :)

 

CREDITS

Echipa agentiei – next advertising
Head of Copy: Maria Ionescu
Senior Art Director: Cristina Cazacu
Senior Art Director: Robert Zamfir
Head of Digital: Cristina Barhan
Digital Strategist: Maia Tudorache
Digital Copywriter: Tudor Neagu
Creative Director: Andrei Tripșa
Senior Strategic Planner: Florentina Dinu
Deputy Creative Director: Cezar Panait
Senior Account Executive: Cristina Ciulacu
Account Director: Raluca Toma
Client Service Director: Ioana Căbuz
Community Leader: Ileana Sebe

Echipa casei de productie – bread content
Casă de productie: Bread Content
Creative Producer: Mihai Cristescu
Coordonator post-productie: Paulla Matei
Regizor: Gabriel Juduc
DoP: Ștefan Comănescu
Make up: Delia Tudose
Hairstylist: Sebastian Sârghie
Fotograf: Raluca Mărgescu
Stilist: Veronica Nojac

Echipa clientului – HERMOSA
Marketing Director: Radu Dumitrescu
CEO: Adrian Staicu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related