Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru Notorietate.
Golin ramane cea mai premiata agentie de PR la premiile Webstock 2018 si singura agentie din Romania premiata cu Gold la doua festivaluri internationale in 2018 – SABRE Awards EMEA si IAB MIXX Awards Europe. De asemenea, in 2017 Golin a fost prima agentie de PR din Romania care a castigat Grand Prix la Golden Hammer.
Golin Romania este afiliata la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, Golin Worldwide. La nivel international, reteaua Golin numara peste 50 de birouri in America, EMEA si APAC. Golin este parte a Interpublic Group (IPG), iar in Romania face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alaturi de MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare in domeniul medical si farmaceutic) si BPN (new media).
Abordare progresiva a domeniului relatiilor publice este filosofia Golin, care aliniaza creativitatea axata pe solutii earn-first si data-driven cu traseul consumatorului, pentru a livra un impact maxim si rezultate masurabile clientilor sai. Ca parte a strategiei progresive, agentia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date si analiza. Primul instrument de lucru, Relevance Radar este o platforma care utilizeaza inteligenta artificiala, ajutand la anticiparea si masurarea oportunitatilor pentru clienti. Cea de-a doua, CXPR este un mix intre tehnici de PR si de customer experience utila in construirea unor relatii mai puternice intre branduri si consumatori, pentru a le prezenta povesti convingatoare si pentru a imbunatati conexiunea cu influenceri in momente importante.




![[Start în industrie] Ariana Stănescu: Cred că educația este foarte importantă, dar nu este cea care îți dictează viitorul sau cariera. Cel mai mult am învățat din practică](https://media.iqads.ro/2025/11/ariana-stanescu-poza-landscape-cover-410.jpg)












![[Work & Self] Adela Dan: Știu că nu operăm oameni pe cord deschis, dar există responsabilitate în această meserie și ea ar trebui conștientizată de mulți oameni din industrie](https://media.iqads.ro/2025/08/41434866-10156696026754154-1633906525489594368-n-cover-410.jpg)



















![[PR Playbook] Ioana Ciobanu: Nu mai este loc de interpretare, ambiguitate sau ”povești frumoase”. Brandurile trebuie să comunice onest și asumat chiar și în situații dificile](https://media.iqads.ro/2025/03/ioana-ciobanu-pr-director-golin-romania-cover-410.jpg)


















