[Puterea brandurilor] Radu Pilat: Nu cred ca exista lume fara branduri. Primul brand cunoscut cu adevarat a fost biserica, cu o super campanie facuta in anul 0

[Puterea brandurilor] Radu Pilat: Nu cred ca exista lume fara branduri. Primul brand cunoscut cu adevarat a fost biserica, cu o super campanie facuta in anul 0

Radu Pilat, Managing Partner Heist Industries, are o relatie de love & hate cu brandurile. Consumatorul din el se lasa tentat de vraja publicitatii, dar creativul e sceptic si exigent, sta tot timpul in garda, la doi pasi inapoi distanta si ii aduce aminte: "e marketing". Cand povestea e cu adevarat bine facuta si relevanta, insa, accepta magia reclamei, chiar daca stie foarte bine cum arata laboratorul in care e produsa.

Cred ca povestile tari, foarte bine executate, au in continuare priza la public. Indraznesc sa afirm ca publicul e mai putin demanding. Acum 10-15 ani ad-urile erau mult mai conceptuale, there was always a catch. Acum, lucrurile sunt mai in your face, mai straightforward. Probabil lumea are mai putin timp, spune Radu

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related