Publicis & Nurun România prezintă campania de sărbători Visa - „Poate cea mai simplă promoţie din lume”

Publicis & Nurun România prezintă campania de sărbători Visa - „Poate cea mai simplă promoţie din lume”

Publicis & Nurun România prezintă „Poate una dintre cele mai simple promoţii din lume”, noua campanie de iarnă în parteneriat cu Visa România. Agenţia semnează spotul TV al campaniei, primul din Europa realizat după noile guideline-uri Visa Inc.

„Prin campania de iarnă Visa, încheiem un an plin de activităţi prin care am oferit deţinătorilor de carduri din România cât mai multe beneficii în scopul de a alege Visa pentru plăţile zilnice şi de oriunde. Platforma de comunicare dezvoltată de agenţia Publicis este îndrăzneaţă şi scoate în evidenţă cât de simplu este să participi la o promoţie Visa, fără a mai fi nevoie să faci eforturi suplimentare.

Credem că prin uşurinţă, siguranţă şi confort, plăţile cu cardul Visa vor ajuta consumatorii să se bucure mai mult de sărbătorile de sezon şi, de ce nu, câştigând premiile puse în joc, să aibă bugete mai mari de cadouri pentru cei dragi”, declară Mădălin Niţiş, Marketing Communications Manager - Visa Europe.

 

„Îţi doreşti ca în fiecare an să depăşeşti succesul campaniei precedente, dar când ani la rând atingi culmile cele mai înalte, este o adevărată provocare. Anul acesta am decis să transformăm un dezavantaj în cel mai important avantaj al promoţiei de iarnă Visa.

Multe branduri încearcă să ofere consumatorilor o experienţă nouă, inovatoare, de înrolare în promoţie – like, share, SMS, coduri, bonuri... De ce să complicăm poate cel mai simplu mecansim de promoţie, când tot ce trebuie să faci ca să participi este să plăteşti cu cardul? Şi uite aşa s-a născut poate cea mai simplă promoţie din lume, promoţia de iarnă Visa”, Corina Tudor, Group Account Director - Publicis România/Publicis One.

 

Promoţia nu are condiţii specifice de participare, înscriere de coduri, chitanţe sau SMS-uri, toţi posesorii de carduri Visa din Romania care efectuează plăţi la comercianţi în perioada promoţiei participă automat. Odată achitate cumpărăturile cu cardul, utilizatorul este înscris automat în tragerea la sorţi cu premii în valoare de 1.000 euro în fiecare zi.

Proiectul realizat de Publicis & Nurun în parteneriat cu Visa Romania reprezintă o altă iniţiativă de încurajare a plăţilor cu cardul în rândul românilor. Campania se desfăşoară între 21 noiembrie şi 31 decembrie 2016, perioadă în care românii care îşi achită cu cardul cumpărăturile, atât în online, cât şi în magazine, au şanse egale de câştig.

Filmările pentru spotul TV au fost realizate după noile guideline-uri Visa Inc. Acesta poate fi vizualizat aici:

 

Echipele participante:

Echipa Publicis România/Publicis One: Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Mihnea Gheorghiu – Group Creative Director, Laur Raboj – Copywriter, Florin Pădurean – Art Director, Camelia Efrimov – A/V Production Manager, Liviu Efrimov – Production Manager, Cătălin Albu – Cleint Service Director, Corina Tudor – Group Account Director, Gabriel Macovei – Account Manager, Ana Maria Olaru – Senior Strategic Planner.

Echipa Nurun Romania: Călin Buzea – Managing Director, Veronica Oancea – Account Manager, Oana Popescu – Account Executive, Marius Fărcăşanu – Web Designer

Echipa Visa: Mădălin Niţiş - Marketing Communications Manager, Ioana Vieru - Marketing Specialist

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related