Cheil | Centrade prezintă ecosistemul inteligent Samsung Smarter Living prin campania Home Smart Home

Cheil | Centrade prezintă ecosistemul inteligent Samsung Smarter Living prin campania Home Smart Home

Agenția de comunicare integrată Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide, comunică beneficiile device-urilor Smart din ecosistemul Samsung Smarter Living și modul suprinzător în care pot fi controlate cu ușurință prin aplicația Samsung SmartThings.

Piața dispozitivelor de tip Smart Home este în continuă creștere în România. Dacă acum câțiva ani vedeam early adopters achiziționând ecosisteme inteligente pentru casele lor, motivați de curiozitate și pasiunea lor pentru tech, acum piața a ajuns la o primă maturitate. În 2021, peste 70% din români declarau că intenționează să achiziționeze produse de tip Smart Home, iar motivația pentru achiziție este, în primul rând, confortul. 

Campania „Home Smart Home” pleacă de la observația că tehnologia este parte integrantă din viața de zi cu zi și poate fi folosită, cu un strop de imaginație, pentru a ne îmbogăți experiențele alături de cei dragi. De-a lungul a trei episoade, surprindem diverse momente memorabile în care un tânăr simpatic se folosește în mod surprinzător de ecosistemul device-urilor inteligente Samsung, pentru a rezolva cu succes diverse situații pline de provocări.

Cele trei povești sunt inspirate din insight-uri aflate dintr-un studiu calitativ făcut de Cheil privind modalitățile de interacțiune cu tehnologia și rolul pe care aceasta îl joacă în amplificarea momentelor în familie. 

În spotul “Concertul de acasă”, eroul principal se trezește într-o casă dezordonată, după o seară alături de prieteni și află că mama soacră va veni în curând. Pe ritmul alert al muzicii ascultată în căștile wireless organizează rapid o curățenie generală în timp record cu ajutorul mașinii de spălat inteligente Samsung și al aspiratorului inteligent Samsung, iar apoi reîmprospătează și aerul din casă cu ajutorul purificatorului inteligent Samsung, toate conectate la aplicația SmartThings instalată pe noul său Samsung Galaxy Z Fold3. Astfel încât, atunci când primește notificarea de pe Samsung Smart Watch că importantul musafir a ajuns, totul se află în perfectă ordine.

 

În spotul “Horror story”, vedem cum eroul le face o farsă prietenilor ce au venit să vizioneze un film horror la el acasă, pe televizorul smart Samsung, controlând device-urile smart Samsung conectate din apartament. Astfel, masina inteligentă de spălat, robotul inteligent vacuum și purificatorul inteligent de aer, sunt controlate din aplicația Samsung SmartThings pentru un efect neașteptat.

 

În spotul “Dansul dragostei”, vedem cum noul său Samsung Galaxy Z Fold3 îl anunță pe eroul nostrum de momentul aniversar al relației cu iubita sa, așa că acesta poate improviza o serie de mici surprize cu ajutorul dispozitivelor inteligente Samsung. Folosește aspiratorul inteligent Samsung controlat din aplicația Samsung SmartThings pentru a-i servi o cafea din cana ei preferată, iar după-amiază, îi dezvăluie un colaj emoționant de fotografii selectate pe Samsung Galaxy Tab și proiectate pe televizorul inteligent Samsung, descoperind astfel, spre surprinderea sa, că partenera a uitat de aniversare. Spotul se încheie cu o cină romantică în care iubita îl surprinde purtând aceeași rochie albastră ca la prima lor întâlnire.

 

“Fanii Samsung își pot acum, cu ușurință, sincroniza casa pentru a se potrivi stilului lor de viață modern. Cu ajutorul aplicației Samsung SmartThings pot controla de oriunde toate dispozitivele conectate în ecosistemul inteligent de acasă, de la televizoare smart, la mașini de spălat smart, aspiratoare smart sau purificatoare smart pentru experiențe speciale alături de cei dragi. Transformând, astfel, celebrul ‘Home Sweet Home’ în ‘Home Smart Home’.” declară Simona Costea, Global Business Leader, Cheil | Centrade.

“Cu device-urile smart de la Samsung, ai toată casa la degetul mic și poți să îți dai frâu liber imaginației. Sperăm că vom inspira prin seria noastră de povești savuroase datorită tehnologiei integrate, tot felul de întâmplări cu final fericit, acasă, sub bagheta magică a aplicației SmartThings. ” completează Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil | Centrade.

Credits:

Echipa Cheil | Centrade:
Mihai Gongu - Executive Creative Director
Simona Costea - Business Leader
Roxana Niță - Creative Director
Ionuț Iordache – Senior Copywriter
Dragoș Boțcău - Senior Art Director
Corneliu Radu - Senior Copywriter
Ana Constantin - Art Director
Camelia Cucu - Digital Account Manager
Gabriela Ursu – Social Media Specialist
Monica Garbur - AV Producer 

Echipa Samsung România:
Simona Panait - Head of Marketing Division, Samsung România & Bulgaria
Ioana Mârzac - Sigarteu – Communications & CC Manager, Samsung Electronics România
Corina Enache – Social Media Manager, Samsung Electronics România
Diana Mihaela Grecu – CE Campaign & Category Supervisor, Samsung Electronics România 

Producție video:
Regie: George Luca Gugulici
Director de imagine: Alex Mihai
Producători: Oana Maria Ursachi și Marius Bucur
Director casting: Oana Bucur
Scenografie: Camelia Țuțulan 

Post-producție: Chainsaw Europe
Editor imagine: Mircea Lăcătuș
Editor sunet: Andrei Vasilache și Hasan Nasser
Coordonator postproducție: Diana Gordon si Oana Manea

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor wearables, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. 

Agenția digitală full service Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România și servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte PROFI România, Hochland România, First Bank, ENGIE Romania, NN România, Carrefour România, Alpin 57, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way.

În 2018, Cheil | Centrade București a lansat divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Înființată în 2022, divizia de Digital Media completează mixul de servicii pe care agenția îl pune la dispoziția clienților săi, beneficiind și de avantajul propriului centru de servicii digitale și analiza datelor. Diviziile DIA şi Digital Media oferă clienților soluții digitale personalizate, folosind cele mai noi instrumente analitice din sfera digitalului. 

În 2021, Cheil | Centrade a obținut cele mai multe premii (16 lucrări finaliste și 7 medalii) la Webstock Awards, a fost cea mai premiată agenție românească la Cresta Awards, a obținut Marele Premiu al IAB MIXX Awards și trofeul Gold la Internetics. Totodată, a obținut 5 nominalizări și 3 trofee la Premiile Effie în categoriile tech, energie, banking și asigurări.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related