pastel împreună cu AVON și Jacobs participă la Brief Marathon, organizat de Facultatea de Comunicare și Relații Publice din SNSPA

pastel împreună cu AVON și Jacobs participă la Brief Marathon, organizat de Facultatea de Comunicare și Relații Publice din SNSPA

pastel, împreună cu clienții Avon și Jacobs România, participă la Brief Marathon, evenimentul organizat de către Facultatea de Comunicare și Relații Publice (FCRP), din cadrul SNSPA București. Proiectul este dedicat studenților din anul I de la specializările Publicitate și Comunicare și relații publice care sunt provocați să rezolve briefuri, primite de la agențiile de comunicare și clienții lor.

Prin această inițiativă, profesorii FCRP de la cursul Imagini și simboluri în publicitate își propun să aducă studenții în situații reale din lumea comunicării și a advertisingului, să îi încurajeze să lucreze în echipă și să le stimuleze gândirea strategică și spiritul creativ. Aceasta este, de asemenea, o oportunitate excelentă, de a pune în practică ce învață la facultate, pentru a lua contact direct cu piața muncii și a se obișnui cu cerințele unui brief.

„Am acceptat invitația Brief Marathon cu mult entuziasm, deoarece mi-a amintit de perioada propriei studenții, când am co-fondat agenția pastel. Mă bucur ori de câte ori eu și colegii mei putem susține mediul academic și implica studenții în viața de agenție. Brief Marathon este pentru noi o continuare firească a programului  pastelZ, mini-agenția pe care am deschis-o în vara anului trecut, dedicată exclusiv studenților pe care îi recrutăm și alături de care lucrăm cot la cot, timp de 3 luni. Abia aștept să vedem pe cine vom cunoaște de această dată, ce idei și abordări vom descoperi.”, spune Dana Nae Popa, owner & managing director pastel.

Primele întâlniri ale studenților cu echipele agenției și ale clienților au avut loc la începutul lunii martie, când au fost prezentate cele două briefuri, unul pentru brandul Avon, și unul pentru Jacobs România. Replicând fidel dinamica dintre agenție și client, în cadrul întâlnirii a avut loc și o sesiune de debriefing, cu întrebări și răspunsuri.

“Energia studenților și atmosfera de la briefing ne-au trimis înapoi în facultate, pe băncile școlii. A fost o experiență foarte plăcută, pe care, cu siguranță, ne dorim să o repetăm. Proactivitatea, dorința de învățare și implicare a studenților ne-au confirmat faptul că Generația Z va face parte din noua echipă creativă a colegilor din industrie. Jacobs este un brand de cafea iubit de generația tânără, cu produse dedicate stilului de viață dinamic. Le suntem alături tinerilor și în afara oportunităților de consum, așa că ne implicăm cu drag în proiecte care îi pot susține și încuraja în dezvoltare.”, completează Diana Iordache, Brand Manager Instants Category, Jacobs România.

„Curiozitate, proactivitate și energie - astfel pot descrie experiența Brief Marathon de la Facultatea de Comunicare și Relații Publice de la SNSPA. Ne bucurăm că putem da mai departe Generației Z ce am învățat de-a lungul anilor în domeniul comunicării. Această generație este o sursă de inspirație foarte importantă pentru brandul AVON, ne raportăm la tineri ca actuali și viitori consumatori și ne dorim ca aceștia să ne fie și colegi, în viitorul apropiat.”, adaugă Ana Nicolae, Head of Integrated Communication, Avon România.

”La FCRP, construim experiențe de învățare în parteneriat cu agenții de profil și companii astfel încât studenții noștri să exerseze ceea ce studiază la facultate, îmbinând teoria cu practica. În cadrul Brief Marathon studenții din anul 1 de la specializarea Publicitate sunt ghidați de agenția pastel și companiile Avon și Jacobs să aplice concepte precum arhetip, simbol, identitate și imagine în campanii de comunicare pentru branduri. Pentru noi, este o mare bucurie să avem acest parteneriat în facultate”, spune Alina Bârgăoanu, decanul Facultății de Comunicare și Relații Publice din SNSPA.

Viitorii advertiseri au la dispoziție două luni de zile, pentru a lucra alături de profesorii coordonatori la soluționarea lor și crearea celor mai bune strategii de campanie. Prezentarea finală va avea loc în intervalul 26 aprilie - 3 mai, când echipele înscrise în maraton vor susține în fața agenției și a clienților strategiile propuse.

 

Echipa implicată:

  • Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA:
    • Prof. univ. dr. Alina Bârgăoanu
    • Conf. univ. dr. Corina Buzoianu
    • C.D.A. Drd. Roberta Răducu
    • C.D.A. Drd. Ligia Stroe
  • Jacobs:
    • Diana Iordache – Brand Manager Instants Category
    • Dumitru Cristea – Trade Marketing Activation Specialist
  • Avon:
    • Ana Nicolae: Head of Integrated Communication
    • Cornelia Tone – Corporate & Product PR Lead
  • pastel:
    • Dana Nae Popa – Owner & managing director
    • Laura Iane – Creative Director
    • Georgiana Ivan – Social Media Specialist
    • Andreea Rîșcu – Account Manager
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related