Articole care fac referire la Mirinda
Cea de-a opta ediție Chill Pack este oportunitatea perfectă pentru branduri de a sprijini wellbeing-ul în mediul corporate
Snickers Creamy este alături de profesioniști, devenind partenerul principal al celei de-a șasea ediții Chill Pack
SocialPedia 51: Totul despre "Influencer Marketing în 2023" cu Adrian Anghel, Cristina Stroiu și Aluziva
Peroni Nastro Azzurro şi Highlight Agency au inspirat mii de participanți la Neversea să trăiască din plin fiecare moment
Highlight Agency aniversează cinci ani de activitate și înființarea unei noi agenții integrate de comunicare, Highlight PR
Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021. Tazz by eMAG și KFC România - Digital Client of the Year
[Digital Trends] Laurențiu Ion: Mă sperie când aud oameni de marketing care spun că ei nu vor să înțeleagă TikTok sau anumite tehnologii pe care consumatorii le folosesc masiv
[#DordeBunșiBine] Gabriel Coșoreanu: Am vrut să arătăm cât de bogată și diversă este România datorită preparatelor unice propuse de restaurantele din țară
Delia Corniciuc, PepsiCo: Avem avantajul unor branduri care au avut curajul să testeze la momentul potrivit și să învețe
Laurențiu Ion, PepsiCo: Ne gândim în permanență cum să punem consumatorul în centrul experiențelor de brand
[Marketing de criză] Delia Corniciuc: Consumatorul și comunitățile au devenit tot mai atente la impactul pe care un brand îl are asupra mediului înconjurător
[2020. Ghid de supravietuire] Irina Roncea: Un fenomen interesant pe care l-am observat esta ca am devenit mai intelegatori cu vulnerabilitatile noastre
[Cu totii pe Tik Tok] Ana Petcu: Gap-ul dintre international si local se micsoreaza pe zi ce trece. Apar din ce in ce mai multi creatori cu vibe-uri proprii
[Cu totii pe Tik Tok] Ana Gum: Avem un “gap” mai mare fata de tarile care dicteaza trendurile internationale
[Cu toţii pe Tik Tok] Geia Manole & Codin Oraseanu: TikTok urca melodiile artistilor in topuri, lanseaza filme si seriale, chiar si produse de larg consum
[Cu toţii pe Tik Tok] Alexandra Ion: Tik Tok este ca un playground imens, poate chiar un fel de Disneyland virtual. Poate fi și ca un bâlci
[Cu totii pe Tik Tok] Andrei Ionescu & Alex Dohotaru: Suntem in sfarsit in era in care continutul video bate orice alt continut
Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale
[Cu toţii pe Tik Tok] Cristiana Pană & Marius Marin: TikTok este pur și simplu alt univers, separat de toate celelalte platfome sociale
[SoMe 2020] Alexandra Ion: Brandurile au curajul să fie asumate și să renunțe la obiceiul de a ascunde comentariile negative sau situațiile neplăcute
Mirinda România și Golin adaugă #portocaliu în lumea consumatorilor, cu surprize personalizate pentru cei dragi
#MixUpYourHome: un creative user journey prin Instagram, Spotify, TikTok, experiența AR, totul de acasă. Campanie L2 și Mirinda România
Chatbotul Pepsi cu recunoastere vizuala. O solutie digitala noua care pune consumatorul pe primul loc



![[Snacking Zone] Lay’s creează în premieră în Metaverse o lume specială pentru consumatori](https://media.iqads.ro/2022/04/1x1-metaverse-launch-4-cover-410.jpg)





![[Snacking Zone] Primul NFT Lay’s creat din mii de zâmbete dăruite pentru comunitate](https://media.iqads.ro/2021/09/smiles-by-lay-s-nft-cover-410.jpg)
![[Snacking Zone] Cum arată revenirea la viața de festival: Lay`s x Electric Castle](https://media.iqads.ro/2021/08/pjimage5-cover-410.jpg)

![[Snacking Zone] Dăruiește zâmbete alături de Lay's](https://media.iqads.ro/2021/07/unud-cover-410.jpg)


![[Snacking Zone] Lay’s, Ianis & Messi aduc bucuria de pe stadion în casele tuturor](https://media.iqads.ro/2021/04/kv-deschide-lays-incepe-meciul-cover-410.jpg)
![[Snacking Zone] Deschide Lay’s. Începe filmul! Campanie Blockbuster cu premii pe minut](https://media.iqads.ro/2021/02/pjimage-16-cover-410.jpg)


![[Cu totii pe Tik Tok] Alex Trif: Am inceput cu tranzitiile. Aceasta e nisa care m-a facut cunoscut](https://media.iqads.ro/2020/11/alex-trif-cover-410.jpg)


![[Retro Vibes] Surprize de vară de la Pepsi, oriunde te-ai distra prin țară](https://media.iqads.ro/2020/07/colaj1-cover-410.jpg)

![[SoMe 2019] Laurențiu Ion (PepsiCo): Story-urile au devenit a doua natură a conținutului. Cu cât par mai spontane, mai nefinisate, cu atat mai eficiente pot fi](https://media.iqads.ro/2019/01/laurentiu-ion-cover-410.jpg)











