Mirinda #MixUpYourSummer  - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale 

Mirinda #MixUpYourSummer  - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale 

Când vine vorba de promovarea unui nou produs, social media este instrumentul ideal pentru captarea atenției, iar Mirinda România și L2 și-au unit forțele în campania #MixUpYourSummer, pentru a promova noile aromele Mirinda Mix-It - Pepene galben & Struguri și Afine & Portocale.

Motto-ul brandului este „digital first” iar campania #MixUpYourSummer a demonstrat acest lucru încă o dată printr-o serie de premiere digitale și mixuri inovatoare în social media, în mai multe dintre touchpoint-urile campaniei, pentru a oferi consumatorilor tool-uri de dialog nativ cu brandul și diverse cadre în care care aceștia să își exprime natural creativitatea.

Campania a fost construită în jurul comunităților din social media. Astfel, urmăritorii influencerilor Cesima, Sînziana Sooper, Emil Rengle, Valerie Lungu, Ceanu Zheng și ai artistului Mario Fresh au generat împreună milioane de vizualizări prin provocări pe TikTok, gif-uri și filtre personalizate pe Instagram, dar și prin mixuri muzicale pe Spotify. 

 

„Mirinda este, în acest moment, brandul digital al categoriei în care joacă, cel care dictează inovația în comunicare. Am reușit să construim o relație cu consumatorii, pe care am consolidat-o și prin campania #MixUpYourSummer. Vom continua să întreținem un dialog relevant, care să provoace la găsirea și exprimarea mixului unic din fiecare dintre noi. Și o facem cu pasiunea, drive-ul și creativitatea tuturor celor implicați.”, Ioana Ciobotariu (Senior Brand Manager PepsiCo).

 

Pornind de la poziționarea brandului, campania și-a propus să inspire comunitățile să mixeze ce le place, să exploreze, să găsească mixuri personale și modul lor propriu în care să le exprime: „Mixează, experimentează arome și perspective noi, descoperă.” Mirinda Mix-It este despre a da sensuri noi și neobișnuite unui mix de lucruri obișnuite. Mirinda este primul brand care și-a îndemnat consumatorii să se implice într-o astfel de provocare printr-o serie de premiere digitale, activări creative și neașteptate, colaborări cu artiștii momentului, lansări și challenge-uri fun.

Campania a început cu o activare tactică în Instagram sub forma unor filtre AR care au inspirat unele dintre cele mai creative user generated videos. Provocarea a plecat de la Cesima și Sînziana Sooper, și a generat peste 390K impresii, 8K de utilizări și 2K de capturi în primele 3 zile de activare.

Următoarea etapă a campaniei a implicat realizarea celui mai #mixed playlist colectiv din Spotify, folosind recomandări de piese care să reprezinte un mix între două stiluri, primite de la useri prin story-urile de Instagram. Emil Rengle, Cesima și Sînziana Sooper au pornit leapșa în Instagram pentru a identifica cele mai creative mash-up-uri, remixuri și feat-uri din playlistul comunitătilor lor.

Campania a continuat cu o nouă premiera digitală, primul hashtag branded challenge cu filtru AR de pe TikTok, după ce Mirinda a pionierat activările pe acest canal în luna mai a acestui an, prin primul hashtag branded challenge din România.

Mario Fresh, Emil Rengle, Valerie Lungu și Ceanu Zheng au dat start challenge-ului, folosind o execuție cu effective engagement specific TikTok: before/after, original song „Mix-It” și filtrul AR „Mix-It”.  Content creatorii au fost provocați să își arate mixul lor fresh, inspirat de Mirinda și marele premiu al challenge-ului a fost un guest appearance în videoclipul noii melodii a lui @mariorealfresh. Colaborarea cu Mario Fresh este o altă premieră Mirinda și atât piesa, cât și videoclipul piesei, sunt inspirate de noile Mirinda Mix-It și de universul TikTok, și vin cu fresh vibes și un rezumat al verii. Mai jos puteți urmări videoclipul melodiei „Mix  It”: 

 

Activarea a depășit peste 150M views și a generat peste 73K user generated videos.

Mirinda România, ca susținător al comunității pe care a creat-o pe TikTok și datorită hype-ul creat în jurul activării, atât printre cei mai cunoscuți content creatori, cât si în rândul regular userilor, a decis să suplimenteze numărul de premii cu încă 15 hoodies personalizate ediție limitată Tammy Clothing, care au fost acordate pentru cel mai creativ content lui: @_mabeeel_, @lemnaruiulian, @andreiikim, @bogdanbolohan1, @marius.mlly, @patriiiii89, @manogabittu, @emilian.official, @matiaspaul.music, @moco.the.bartender, @alinfuzzng, @geluciobotaru, @anamariaadonicioa, @cristianacrisss1 & @tirarebeka.

 

„Dincolo de premierele digitale — prima campanie și primul filtru ale unui brand pe TikTok — Mirinda a devenit singurul brand din categorie ce vorbește fix pe limba audienței: digital-first, creativ și fără niciun fel de compromis în primul rând față de nevoile consumatorilor.”, Laurențiu Ion (Digital Marketing Manager PepsiCo). 

Campania digitală a continuat cu un Gif challenge în Instagram în care utilizatorii au fost provocați de Sînziana Sooper, Emil Rengle și Cesima să-și creeze propriul mix de #summerstyle având la dispoziție o serie de gif-uri inspirate de noile arome Mirinda Mix-It. Premiile challenge-ului au constat într-o serie de jachete ediție limitată inspirată de noile produse Mirinda Mix-It, în colaborare cu Tammy Clothing.

Touchpoints journey-ul s-a încheiat cu un PR blitz, în care Mirinda a surprins o serie de 30 de influenceri cu cel mai cel mai creativ order delivery. Influencerii au primit un mini coș de cumpărături cu produse Mirinda și o cutie de pizza în care se afla jacheta în ediție limitată inspirată de noile arome Mirinda Mix-It, realizată în colaborare cu unul dintre cei mai creativi designeri de modă, Tammy Clothing.

„Mirinda este un brand cu inteligență digitală și consecvență, care construiește pas cu pas, zi de zi, lună de lună, fără pauze. Aceste brand-uri sunt cele care ne aduc cea mai mare satisfacție, lăsându-ne să dezvoltăm și să implementăm user journey-uri digitale care permit o interacțiune reală între brand și user.

Campania Mirinda #MixUpYourSummer, nu impresionează doar prin numărul de impresii, view-uri sau volumul de UGC, ci și prin modul în care brandul a ales să își comunice valorile și noile flavour-uri, ținând cont de touchpoint-urile și modurile în care targetul ei se manifestă. Întreaga experiență a fost menită să încurajeze consumatorii să-și exploreze creativitatea și de a le oferi inspirație și o modalitate de a ieși din cotidian, iar rezultatele campaniei sunt validarea userilor că brandul a înțeles cum să interacționeze cu ei in mediul digital și că s-a mulat pe nevoile lor de comunicare.”, Adriana Bogdan (CS Director L2). 

Din echipa de proiect fac parte:

PepsiCo
Ioana Ciobotariu - Senior Brand Manager
Raluca Deaconu – Brand Manager
Laurențiu Ion - Digital Marketing Manager
Oana Andone - Digital Specialist

L2
Daian Man – Creative Mastermind
Alexandra Iordache - Creative Wizard
Robert Lazăr - AR & Motion Designer
Diana Căliman - Social Media Manager
Ana Zambori - Art Director
Cristian Petrescu - Graphic Designer
Codin Orășeanu - Sr. Project Manager
Adriana Bogdan - Client Service Director
Ioana Ceapă - Head of Strategy & Partner L2 & SQUAD.influencers
Mih Lovin - Partner L2, SQUAD.influencers, :PGM! & Creative VR

SQUAD.influencers
Geia Manole - Influential Marketing Manager
Geanina Rădulescu - Influential Marketing Manager
Andrei Ionescu - Trend Researcher
Alexandra Păun - Partner L2, SQUAD.influencers, :PGM! & Creative VR

Creative VR
Alex Dohotaru - Creative Mastermind & Partner

Propaganda Creative
Cătălin Manciuc (Group Creative Director)
Alexandra Manoilă (Copywriter)
Adrian Marciu (Art Director)
Anca Iuhaș (Head of Strategy)
Bogdan Ivașcu (Group Account Director)
Paula Matei (Senior Account Manager)
Andreea Racoceanu (Account Manager) 

OMD
Mihnea Pretorian: Digital Director
Dana Constantin: Digital Manager
Mihaela Băncilă: Head of AdOperations

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related