Articole care fac referire la Procter & Gamble
pastel consolidează strategic-integrat departamentul de producții video. Diana Gordon, Head of AV production: „Videoul dă tonul, ritmul și emoția unei campanii.”
Effie Awards Romania 2025 anunță caștigătorii. 51 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2025
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024
Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) a dezbătut cadrul de reglementare și autoreglementare în Influencer Marketing, alături de specialiști locali, experți internaționali și creatori de conținut
Bestjobs: S-a deschis sezonul internship-urilor. Companiile au peste 4.000 de locuri în programe destinate tinerilor aflați la început de carieră, cele mai multe în Auto, IT, Inginerie și Financiar
Gândesc, deci câștig. Creează idei pentru a-ți îmbunătățti afacerea, cariera și viața - Joey Reiman | Editura Amaltea, 2011
Mintea opozabilă. Cum să te bucuri de succes prin gândire integrativă - Roger Martin | Editura Publica, 2013
Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipulează mințile si ne conving să cumpărăm - Martin Lindstrom | Editura Publica, 2013
Buyology. Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm - Martin Lindstrom | Editura Publica, 2011
Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) își consolidează expertiza în tehnologie printr-o numire strategică
Economia experienței. Orice afacere e o scenă şi tot ce faci e un spectacol - B. Joseph Pine II şi James H. Gilmore | Editura Publica, 2010
MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații la Gala virtuală, desfășurată aseară
Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu - Byron Sharp | Editura ACT si Politon, 2019
Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA
Leo Burnett Bucharest este desemnată agenția anului pentru al patrulea an consecutiv la Effie România, un record pentru industria locală
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
[Veterani in publicitate] Irina Becher: Am început trimițând peste 40 de mail-uri cu intenția mea de a intra în publicitate. Am luat toate contactele pe care le-am găsit în Pagini Aurii
IPP, liderul pieței de retail marketing, crește în pandemie prin promoteri robotizați și supervizare digitalizată






























![[Cine a furat Craciunul] Irina Becher: Nu cred că ne mai deranjează clișeele cu oameni fericiți care zâmbesc fără motiv sau familia îmbrăcată în pulovere cu motive festive](https://media.iqads.ro/2020/12/fotojet-212-cover-410.jpg)









