Kaleidoscope Proximity castiga conturile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga

In urma unui pitch desfasurat in perioada octombrie - decembrie 2012, agentia de digital si direct marketing Kaleidoscope Proximity (parte din grupul BBDO) a castigat brand-urile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga din portofoliul Ursus Breweries, informeaza un comunicat de presa emis de BBDO.

"Ne-am dorit foarte mult sa castigam aceste conturi si ne bucuram ca eforturile depuse ne-au fost rasplatite prin castigarea lor. Suntem siguri ca vom dezvolta si vom creste aceste minunate branduri impreuna cu echipele de marketing, ducand mai departe experienta si traditia berilor romanesti si ramanand aproape de consumatorii acestor beri", a declarat Cristian Pantazi (Managing Director, Kaleidoscope Proximity).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related